Panterkowy kombinezon

Hey !
 Jak wiecie uwielbiam panterkę.. Dziś mam dla Was kolejny panterkowy strój. Jest to idealny na lato kombinezon. Właściwie wyobrażałam go sobie w innej scenerii, jednak niestety nie było okazji, a z pięknej pogody trzeba skorzystać ! Zdjęcia są z czwartku, był to zdecydowanie najlepszy dzień w minionym tygodniu. Kombinezon połączyłam także z sandałkami w panterkę, oraz z sandałkami na obcasach, gdzie także występuje panterka jak i ozdoby. Pozostawiam Was z dużą porcją zdjęć !



























Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Pięknie Ci w tym kombinezonie ;)
    obserwuję i liczę na rewanż :)

    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio przepadam za takim motywem, ale na Tobie świetnie leży!
    >mój blog KLIK<
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że się podoba :)
      Również pozdrawiam i odwiedzam :*

      Usuń
  3. Śliczny jest ten kombinezon! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kombinezon! Bardzo mi się podoba :* Obserwuję! :*

    Zapraszam do siebie: http://spiralaxoxo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę! :*

      Usuń
  5. Ostatnie zdjęcie naprawdę super :) Ogólnie pozujesz jak modelka i super wyglądasz w tej stylizacji :) Widać, że tak też się w niej czujesz!
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do nas
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Może z tym pozowaniem nie przesadzajmy hehe ^^ Tak, czuję się w niej bardzo dobrze ;) Bardzo mi miło,że się spodobało! :*
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ładny kombinezon i buty, ale w ogóle do sienie nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterka nie pasuje do panterki ? :o
      Mi te połączenie bardzo się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty