Czerwona bluza

Witajcie !
 Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją na troszkę chłodniejsze letnie dni, oraz wieczorki. Na zdjęcia wybrałam się po godzinie 19, ale nadal było mi gorąco, kiedy bluzę na siebie założyłam. Jednak na późniejsze wypady myślę, że byłoby akurat! Bluza pochodzi z ciuszków używanych, dlatego przede wszystkim pokazać chcę, że w takich sklepach także można znaleźć coś konkretnego-modnego,wygodnego i markowego. Wybaczcie kilka pierwszych zdjęć z opaską, ale zapomniałam ja zdjąć :c














Całuję. K. 

Komentarze

  1. Nono, ciekawie :-) ochlodzenie niedługo więc bluza sie przyda :)! Nowy post http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na obecne dni jest już idealna :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna bluzaa ;D

    rilsdeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja się do takich dopiero przekonuję, minusem jest to zakładanie przez głowę :p

      Usuń
  4. lubię takie bluzy - kangurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna bluza, choć rzadko je nosze to ta mi wpadła w oko

    http://kamila-mazur.blogspot.com/
    co powiesz na wspólną obserwację ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs za obs :)

      Usuń
  6. Kurcze mimo wszystko nie mogę przekonać się do ciuchów używanych.

    http://mymaroonglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zdanie, osobiście polecam ! :)

      Usuń
  7. Fajne zdjęcia, drugie podoba mi się najbardziej! No i lubię zarówno czerwony jak i czarny kolor :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty