Black and white #2

Witajcie !
 Trochę mnie tu nie było, ale wszystko za sprawą pogody, która nam się zdecydowanie zepsuła. Od kilku dni nie opuszczają nas deszcze, chociaż bywają tylko przelotnie.. No, ale jednak. Także dzisiaj nie obyło się bez chwili opadów. Całe szczęście zdążyłam zrobić fotki i jestem!
 Niestety nie jest znowu tak ciepło jak jeszcze na początku miesiąca. Od nowa trzeba wyciągać przynajmniej długie spodnie, bluzy i sweterki. Mam nadzieję, że jednak już za kilka dni znowu wskoczymy w letnie ciuszki. Co do dzisiejszej stylizacji.. Wspomniane długie czarne spodnie i "bluza" na grubym ramiączku. Spodnie mają wysoki stan, a ich wyjątkowość to do połowy pikowane nogawki. Do całości dodałam nerkę. Ten dodatek jest coraz bardziej znany wśród pań. Osobiście uważam, że jest ona idealna na małe wypady jak i na festyny zamiast noszenia ciężkich torebek. Oczywiście jedynym minusem jest przymus ograniczenia się co do zabranych rzeczy. Dobra.. Aby nie przedłużać zostawiam  Was ze zdjęciami ! Miłego oglądania !


















Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało :)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia i świetna stylizacja!

    zapraszam do siebie, również znajdziesz tam zdjęcia :)
    http://talastbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba ! :)

      Usuń
  4. Hej świetny blog dlatego nominuje cię do Liebster blog award
    więcej na moim blogu: http://fashion-empire-blog.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie biorę w tym udziału :)

      Usuń
  5. Świetnie wygladasz:-) Ładny nowy nagłówek :D
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, co do nagłówka.. Sama się w nim zakochałam i cieszę się, że innym także się podoba :) ♥

      Usuń
  6. Świetna stylizacja :) I ogólnie ładny nagłówek ^^ Pozdrawiam :)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo cieszę się , że się podoba :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Masz bardzo fotogeniczną twarz, czego zazdroszczę! :) pozdrawiam oraz zapraszam do mnie!
    http://tabularasacarpediem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty