A'la dżinsowa sukienka plus kilka rzeczy do sprzedania

Cześć !
 Jak na lato to pogodę mamy kiepską.. Właściwie gdyby nie deszcz byłoby jeszcze całkiem spoko. Chociaż dzisiaj wyjrzało słoneczko,ale oczywiście w czasie kiedy zbierałam się na zdjęcia.. Zaczęło padać! Całe szczęście minęło po kilku minutach i udało mi się spełnić moje dzisiejsze plany ☺
 Dlatego przychodzę do Was ze stylizacją na letnie dni. A'la dżinsowa sukienka połączona z sandałkami i ulubionym złotym łańcuchem. Dodatkowo w ostatnim czasie pokochałam szare zdjęcia, dlatego dzisiaj też bez takich się nie obejdzie ♥ Życzę miłego oglądania! A po zdjęciach mam dla Was kilka ciuszków, które są na sprzedaż ☺

















SPRZEDAM 
- Biała bluzka Adidas rozmiar S, 35 zł.  na olx na vinted


- Bluzka w panterkę. Rozmiar S, 20 zł. na olx na vinted


- Tunika szaro-różowa, rozmiar S, 25 zł na olx na vinted


- Różowe spodenki rozmiar S, 30 zł. na olx na vinted


- Różowa bluzka na krótki rękaw, rozmiar S. 25 zł. na olx na vinted


Wszystko można zakupić na podanych portalach oraz przez kontakt na e-mail, lub fan page. 

e-mail: karolinawilczynska3@gmail.com
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Śliczna sukienka
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sukienka na sprzedaż :)

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy i świetny gust:-) zapraszam do mnie prinfash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta sukienka ! <3!

    www.daunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja :D
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka! Jesteś bardzo ładna i fotogeniczna :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do WALK TRENDY w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze stylizacje, które mogę urozmaicać dzięki WALK TRENDY. Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Jeśli poklikasz koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)
    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty