Żółty, czarny, złoty

Witam Was serdecznie !
  Niestety częstość postów zmieni się powodów prywatnych, co było widoczne też ostatnio.. Notki będą częstsze, kiedy znajdę już nowe miejscówki, gdzie będę mogła iść w każdej chwili nawet ze statywem bez fotografa. A póki co korzystam z chwil, kiedy mam osobę chętną do pykania fotek.
   Dzisiejszy wpis to otwarcie pewnego nowego rozdziału. Nowa spódniczka, nowe dodatki, nowa miejscówka, nowy fotograf i w pewnym sensie nowa ja. Osobiście jak oglądam efekty dzisiejszej sesji jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że Wam także się spodoba.
   Podobny zestaw był jakiś czas temu, lecz tam to spódniczka była koloru czarnego, a bluzeczka żółta. Tym razem jest odwrotnie. Buty te same, na obcasie. Osobiście, chętnie założyłabym taką całość na co dzień, jednak przez chore kolano muszę ograniczyć się do wyjątkowych okazji. Co do reszty dodatków. Zostały dopasowane do butów, które zawierają złote końce na czubkach. Na chłodniejsze dni idealnie dobrana biała marynareczka, która gościła na blogu już nie raz. Niestety było tak gorąco, że nawet o niej zapomniałam i nie zrobiłam w niej zdjęć :/  Zostawiam Was z fotkami !



















Snap: karolinawilczy 
Buźka. K. 

Komentarze

  1. widzę,że zaczynasz wprowadzać zmiany ;) bardzo fajnie wyglądasz!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. Niestety, a może stety, moje życie znalazło się w takim momencie, że zmiany są konieczne. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia! A spódniczka jest świetna :)
    zapraszam : http://mysi-kat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wygladasz
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale wyglądasz :)
    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam problem z kolanem, więc wiem jak to jest nie móc dłużej chodzić w butach na obcasie. Śliczna stylizacja, szczególnie spódniczka skradła moje serce :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki w ostatnim poście :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przerąbane jednym słowem, zwłaszcza przy okazjach :c Dziękuję ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty