White and pink

Witam Was cieplutko !
 W pierwszej kolejności wszystkim z okazji Dnia Dziecka, życzę dużo radości i uśmiechu.
  Pogoda w końcu nam dopisuje, dlatego udało mi się zrobić moją ulubioną stylizację letnią. Niestety zdjęć nie mam za dużo, ponieważ męczy mnie alergia, a w moim miejscu pyli jeszcze bardziej :/  
  Bluzeczka jest idealna na spacery, przy których możemy się opalić. Leginsy są idealne na upały, ponieważ nie są grube. Materiał jest cienki i nie przykleja się do skóry. Jak to niektórzy mówią, porwał mi je pies ☺ Na wszelki wypadek zabrałam też bluzę właściwie jest ona pudrowa, czego nie widać na fotkach. Do zestawu idealnie nadają się złote dodatki. Moim dzisiejszym towarzyszem był mój kochany psiak. Zostawiam Was z porcją zdjęć !





















Zapraszam na mojego facebook'a 
Buziaczki. K. 

Komentarze

  1. fajnie wyglądasz :) aż miło popatrzeć na zdjęcia robione w tak świetną pogodę :) zapraszam do mnie na nowy post: thesimplyred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba ! :)

      Usuń
  2. Alergicy mają niestety przewalone ;/ super spodnie!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jak ! :/ Cieszę się , że przypadły do gustu :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za dziurawymi leginsami czy spodniami jednak na Tobie wygląda to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Czytając wpis nie przekonałem się do obserwacji, na blogspocie jest dużo takich wpisów i okłamałbym Cie, że mi się one podobają. Postaram się zobaczyć inne notki bo ta niestety mnie nie za bardzo interesowała. Przepraszam jeśli uraziłem.
    Życzę jednak aby Ci się udało znaleźć rzesze czytelników i obserwatorów.
    Mam nadzieje że zadziała mój komentarz pozytywnie :)
    Zapraszam do siebie
    jonathanwayland95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie każdemu musi się podobać :D

      Usuń
  6. Podoba mi sie ta bluzka ale nalozylabym do tego zwykle dżinsy ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też będzie idealnie :)
      Być może, kiedyś będzie tu taki zestaw :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty