Panterka w klasyku

Cześć !
 Dzisiejszy post jest znowu inny niż wcześniejsze. Niestety, aparat jak szwankował tak szwankuje dalej.. Nie chcę się poddawać, dlatego dzisiejsze zdjęcia zostały wykonane telefonem. Oczywiście dobijająca jest ich jakość. Ilość też jest znacznie mniejsza niż do tej pory. Cieszę się jednak, że w ogóle coś mam.
 Przy okazji, pytanie: Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?
 W ostatnim poście dodałam kilka słów i chyba większość odebrała je w zły sposób. Nie miałam na myśli, że blogowanie jest dla mnie przymusem. Uwielbiam wstawiać nowe posty i naprawdę ciężko mi kiedy staje coś na przeszkodzie. Mam nadzieję, że teraz rozumiecie o co mi chodzi.
  Przejdźmy do dzisiejszej stylizacji. Wiele razy powtarzałam, że uwielbiam stroje klasyczne. Przede wszystkim dlatego, że są idealne na prawie każdą okazję, oraz dlatego, że wszystko do nich pasuje. Wspominałam także, że kocham motyw panterki. Dziś połączyłam te dwie rzeczy. Całość podoba mi się niesamowicie. Jedyny minus to taki, że biała koszula łatwo się brudzi.. Zostawiam Was z małą porcją fotek. Miłego oglądania.











Buziaki. K. 



Komentarze

  1. Bardzo ładny wygląd bloga i świetna stylizacja! ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja mi się podoba, jednak zauroczona jestem bransoletką! :)

    http://conowegoumarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama także ją uwielbiam :)
      Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  4. Super połączenie panterkowych butów i bransoletki ^.^
    I oczywiście jak zawsze ładnie wychodzisz :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Cieszę się, że się podoba :*

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;)
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się we wspólną obserwację :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny i przejrzysty desing;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny naszyjnik :) podoba mi się ten look! zapraszam do mnie i proszę o poklikanie w linki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty