Koszula w kwiaty

Cześć !
 Ostatnie posty nieco zaniedbała. Nie poświęciłam czasu na promocję, na komentowanie Waszych blogów itd itd.. Teraz jednak moim postanowieniem jest poświecić się blogowaniu, skoro nadchodzą wakacje i będzie czas. Mam nadzieję, że uda mi się to spełnić, chociaż zależy to też od aparatu, który coś szwankuje po dzisiejszej sesji.. Jeżeli nie dzisiaj, to w weekend na pewno zajmę się komentarzami z poprzednich notek i jak zawszę odwiedzę wszystkie blogi podane w komentarzach.
  Dzisiejsza stylizacja składa się z jednej z moich ostatnich nowości. Szczerze planowałam połączyć koszulę z krótkimi spodenkami, niestety było za zimno. Jednak w połączeniu z czarnymi leginsami także mi się podoba. Koszula ma piękny wzór kwiatów oraz dodatek dżinsu. Jej materiał jest dość delikatny.. Dół jest dłuższy do zawiązania. Zostawiam Was z fotkami.
























Buziaki. K. 

 

Komentarze

  1. dla bloga zawsze poświęcić czas ;) świetna koszula!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się , no ale wiadomo nie zawsze to wychodzi ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Mam podobną koszule tylko moja jest czarna i ma drobniejsze kwiatki
    Pozdrawiam, Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula idealna na lato! Śliczne zdjęcia :)

    Znasz mojego bloga? Nie? Zajrzyj! :)
    będzie mi niezmiernie miło jeżeli zostawisz coś po sobie:)
    http://gitara-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie w niej wyglądasz ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są naprawdę wspaniałe. Podoba mi się to, że nie boisz się na nich uśmiechać! ;)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :)
    oj tam! blog nie ma być przymusem, tylko przyjemnością! ja też nie zawsze bloguję regularnie, ale się staram ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mój wcale nie jest przymusem. Bardzo lubię blogować. Szczerze wkurzam się kiedy mi to nie wychodzi.. A czasami nic nie można na to poradzić. Są rzeczy, które od nas nie zależą np czas, pogoda, fotograf ... ;c

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty