Czarny,pikowany sweterek

Hello !
 W końcu ponownie mam dla Was większą dawkę zdjęć. Wspominałam o szwankowaniu aparatu.. Warczenie nie ustąpiło, ale dzięki Bogu raz na jakiś czas jest łaskawy i łapie ostrość. Nie ukrywam, że jego dźwięki są dość denerwujące i obecnie nadaje się jedynie na sesje w miejscach, gdzie nie przebywa tak dużo ludzi.. Trzeba jednak patrzeć na plusy takie jak fakt, że w ogóle chciał zadziałać i udało się zrobić kolejnego posta.
 Druga sprawa.. Dziś oficjalnie rozpoczęliśmy wakacje, dlatego wszystkim życzę udanego wypoczynku, niezapomnianej zabawy i ogólnie mówiąc dobrze spędzonego czasu !
 A teraz przejdźmy do stylizacji.. Kilka miesięcy temu w poście tematycznym pojawiło się kilka zdjęć, gdzie ubrana byłam w zwykły, pikowany sweterek. Obiecałam, że zrobię notkę poświęconą sweterkowi i tak się stało. Pogoda jest jaka jest, ale dzisiaj okazało się, że taka stylizacja jest idealna. Sweterek nadaje się na obecne dni, gdzie przejawia się słoneczko, ale też nie ma upałów. Idealny jest także na wakacyjne, wieczorne grille czy ogniska. Sama uwielbiam go, ponieważ nadaje całości luzu. Reszta stylizacji to właściwie typowy zwyklak. Do spodenek założyłam rajstopy, chociaż jeszcze nigdy tak nie nosiłam. Co do góry, idealna jest zwykła, biała bokserka. A co do dodatków, pokochałam ten łańcuch, który był także w ostatnim poście. Zostawiam Was z fotkami i życzę miłego oglądania ! ☺


















Jeszcze raz udanych wakacji ! :* 
Buźka. K. 

Komentarze

  1. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam

      Usuń
  2. Sweterek jest niby zwykły, ale dosyć elegancki. Podoba mi się :)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z bardziej eleganckim zestawem też go pokażę. Wydaje się taki uniwersalny :)
      Cieszę się, że się podoba ! :)

      Usuń
  3. Piekne zdjecia i super szorty! Ten sweterek nie jest w moim guscie, ale do twojego outfitu bardzo pasuje! :)
    Obserwuje i zarazem zapraszam na mojego bloga: http://karolinaaa-karolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) Mam podobny łańcuch, jest świetny :)

    Pozdrawiam
    ALEKSICAR

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się ze sobą wszystko łączy :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Mam miłą nadzieję, że i Ty mnie również odwiedzisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  7. Ale masz chudy brzuszek ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja! :)

    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty