To co kocham, czyli panterka #3

Witajcie, witajcie !

  Ostatni post to zdecydowanie moja ulubiona sesja, niestety z dzisiejszym jest już trochę inaczej. Mam nadzieję, że jednak nie jest, aż taki najgorszy.. Miałam chęć zrobić dla Was stylizację nieco letnią, ale pogoda poprawiła się dopiero, gdy wyszłam ubrana już w coś innego.. To się nazywa szczęście w nieszczęściu ! Mam jednak nadzieję, że niebawem uda mi się spełnić mój pomysł. Dlatego zapraszam Was do bycia ze mną na facebook'u (link na końcu notki), gdzie jako pierwsi dowiecie się o najnowszych stylizacjach !

  W przeciwieństwie do ostatniej notki nie jest elegancki, lecz raczej codzienny. Zawiera mój ulubiony motyw-panterki. Pod ten sam wzór dobrałam moje najnowsze butki. Spodnie zaś wybrałam w także panującym kolorze czarnym. Na zdjęciach nie pokazałam całego tyły bluzki, jest on cały w panterce jaką widać w kawałkach. Życzę miłego oglądania. ☺
















                                                               
Udanego weekendu ! 
Całuję. K.

Komentarze

  1. Spodobala mi się twoja bluzka ;) czekam na wiecej stylizacji!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne miejsce do zdjęć! :)
    obserwuje mam nadzieje że wzajemnie! :)
    http://adrianna-h.blogspot.com/2015/05/uzaleznienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;>
      Liczba obserwatorów się nie zmieniła

      Usuń
  3. Piękna stylizacja ;)
    Bardzo przejrzysty wygląd bloga ;*

    obs za obs? daj znać, a napewno sie odwdzieczę ;*
    ---------------------------> Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie bawię się w obs za obs ;)

      Usuń
  4. jakie ładne zdjęcia :)
    http://werrronikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały czas świetne paznokcie! :D
    Pozdrawiam, www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka fajna, podoba mi się ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję :>

      Usuń
  7. Zapraszam do mnie :) Szukam grupy czytelniczej, z którą będę mogła nagrywać różnego rodzaju vlogi :) Wystarczy tylko zaobserwować mojego bloga. Gdy okaże się, że to właśnie ty jesteś w tej grupie z kontaktuje się z tobą przez pocztę lub przez bloga.
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne takie komentarze zostaną oznaczone jako spam.

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :*

      Usuń
  10. Fajnie połączyłaś bluzkę z butami.:)
    Śliczne masz usta , takie pełne.;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Co do ust, staram się je zaakceptować :d
      również pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Bardzo do twarzy Ci w panterce! *.*

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi. : )
    Nowa sesja zdjeciowa- HORSE
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/horse.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bluzka jest bardzo ładna :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka *O*
    Bardzo ładne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się , że się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty