Szare kapcie z nutką różu

Witajcie !
 W końcu mamy wyczekany długi weekend majowy. Najlepszy jest fakt, że moja majówka potrwa, aż do  7. Wszystko dzięki maturom, dlatego wszystkim maturzystom życzę powodzenia i połamania długopisów ! Nie mogę uwierzyć, że już za dwa lata czeka to mnie.. Ale, w dni wolne, nie zawracajmy sobie tym głowy. Przejdźmy zatem do dzisiejszego postu.

  Mam dla Was coś innego, nie są to fotki stylizacji. Chcę Wam pokazać moje najnowsze kapciuszki! Kupiłam je w Biedronce i są naprawdę świetne! Kolory idealne do mojego stylu. Panujący lekki szary z dodatkiem różu. Na przodzie są tak samo urocze kokardki. Spody są antypoślizgowe, więc jest dodatkowy plus. Wkładki są bardzo mięciutkie, co sprawia, że są tak wygodne. Pozostawiam Was z fotkami ☺








 Zapraszam do polubienia mnie na facebook'u 

Jestem także na: 
oraz na snapie:
karolinawilczy

Buźka. K. 

Komentarze

  1. Są Śliczne.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie same :)
    Zapuszczam włosy! Zapraszam na bloga! Tam dowiesz się więcej! :)
    http://neves-nevves.blogspot.com/2015/05/zapuszczam-wosy.html :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Dopiero zaczynam byłoby mi bardzo miło gdybyś do mnie zajrzała :) Ćwiczenia, zdrowe odżywianie i wiele innych.
    http://wszystko-czego-szukasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promować możesz się po zostawieniu konkretnego komentarza. Ten jest "pusty". Każdy taki następny zostanie zgłoszony jako spam.

      Usuń
  4. Widziałam je, ale niestety ich nie kupiłam ;/ Kolory są śliczne i fajnie prezentują się na nodze! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    http://terefereitede.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne :) Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś podobne, tylko całe granatowe. Po dłuższym użytku zrobiła się niestety dziura. :( Ale zastanawiałam się istatnio nad kupnem. Można wiedzieć za ile kupiłaś? :)

    Zapraszam do siebie:
    just-aulia.blogspot.com ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już w poniedziałek idę do szkoły ;c Piękne kapcie :D

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, chociaż po dłuższym wolnym trudniej się wraca do normy :/
      Dziękuję ! :)

      Usuń
  7. Mam takie granatowe,od dwóch dni siedzą pod łóżkiem xD
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziś tak przeleżały, ale dobre dwa dni w nich przechodziłam :)
      Muszę przyzwyczaić się do noszenia kapci :>

      Usuń
  8. Urocze! Uwielbiam takie kapciuszki, ale sama nie umiem w nich chodzić, haha :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie przepadam za chodzeniem w kapciach , ale dla tych się uczę ! :)

      Usuń
  9. Ale fajne kapciuszki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. przeurocze sa ;)
    pozdrawiam,

    http://mariettasophia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak samo wygodne :)
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Jakie słodkie :3

    http://oczyoutsidera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty