Koszula w kratę

Cześć, cześć !
 I skończył się odpoczynek.. Czas wrócić do codzienności, szkoły.. Całe szczęście jeszcze tylko jutro i znów weekend. Właściwie takie krótkie powroty są jeszcze gorsze. Nie zdążymy złapać tępa, jesteśmy bardziej rozleniwieni.

 Mam dzisiaj dla Was zdjęcia, które zrobiłam w poniedziałek. Tak na dobry początek tygodnia ☺ Właściwie sama jestem w szoku, że specjalnie do sesji się ogarnęłam. Inaczej całą majówkę przesiedziałabym w piżamie. Szczerze nie przepadam za takim ogarnianiem się na chwilę, ale chyba było warto.

 Wybrałam standardowo jasne spodnie, czarną bokserkę i koszulę w kratę. Idealny zestaw na dwór jak i do szkoły. Myślę, że jeszcze będzie nie jedna stylizacja z koszulą. A póki co miłego oglądania.










Zapraszam do polubienia mnie na facebook'u 

Możecie także dodawać mnie na snapie 
karolinawilczy

Buźka. K. 

Komentarze

  1. Hej :) fajny post :) zapraszam do mnie na nowy post z ćwiczeniami - podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wygląd bloga .Co do zdjęć to fajna koszula . Pozdrawiam ")
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/04/plany-sie-zmieniy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam ;>

      Usuń
  3. Świetna koszula ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na początku weekendu majowego połączonego z maturami założyłam sobie, że nie będę się uczyć i dotrzymalam slowa :) Dzisiaj rano wstałam wypoczęta i pełna energii :) a wolne dni spędziłam ze znajomymi :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co dobre szybo sie kończy, świetna koszula! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;>
      Nie bawię się w obs za obs :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna koszula *-*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie takie bluzki ♥

    http://sisters-of-the-case.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit! Świetnie wyglądasz :)

    Brakuje mi Ciebie na moim blogu! sszuminska.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty