Dresowa sukienka

Cześć !
 Jak minęła Wam majówka ? Moja nadal trwa i póki co mija dość nudnawo. Pogoda raz jest, a raz jej nie ma. Planów też jako takich brak. Wszystko na spontanie. Zdjęcia mam dla was z soboty, jakimś cudem udało mi się namówić na nie siostrę ☺

  Pewnie już zauważyliście, że sukienki pojawiają się tutaj jedynie od święta. Tym razem bez żadnej okazji mam dla Was zestaw z sukienką dresową. Dzięki różowym paskom na rękach nie jest, aż taka nudna. Uwielbiam ją dzięki temu, że jest taka luźna. Połączyłam ją z najnowszymi trampkami, które już ostatnio Wam pokazywałam. Niestety chwilami robiło się chłodno i dodałam skórę. Zostawiam Was z porcją fotek. Miłego oglądania ☺













Zapraszam do polubienia mnie na facebook'u 

Zapraszajcie mnie również na snapie 
karolinawilczy 

Życzę Wam ładnej pogody !  
Całuję. K. 

Komentarze

  1. Piękna sukienka. :P
    http://fashioninherheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm , myślę że taka sukienka powinna znaleźć się również i w mojej szafie.Świetnie wyglądasz !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ♥
      Polecam mega wygodna ! :)

      Usuń
  4. Dla mnie majówka wciąż trwa, aż do czwartku, ale jakoś taka spokojna, aż za bardzo. Świetnie wyglądasz. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dokładnie tak samo..
      Dziękuję ;>

      Usuń
  5. Ale świetna sukienka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna i zapewne bardzo wygodna. :)

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :>
      Tak, jest bardzo wygodna :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Polecam, na pewno znajdziesz coś podobnego :>

      Usuń
  8. fajna sukienka, taka rzeczywiście do chodzenia na codzień:D Udana stylizacja! :)

    ✦ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się dresowe sukienki. Sama taką posiadam :3

    Bardzo proszę o pisanie wyzwań w komentarzach pod moim nowym postem :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty