Czarna spódniczka z neonem



Witajcie moi kochani !

 Na samym początku dzisiejszego wpisu, chciałabym Wam serdecznie podziękować za niedzielę. Wybiła największa liczba wyświetleń, aż 303 razy odwiedziliście mnie tego dnia. Rosnące statystyki bardzo mnie cieszą. Jeszcze raz dziękuję i zapraszam Was wszystkich ponownie ♥

  Zanim przejdę do stylizacji, mam do Was prośbę. Chciałabym, abyście oceniły nowy wygląd bloga. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. ☺

  Kobietki ! Mamy wiosnę, a lato nadchodzi wielkimi krokami. Czas wskakiwać w sukienki i spódniczki. Moja szafa nie zawiera ich za dużo, dlatego też mogę Wam pokazać, że jedno ubranie nadaje się na tysiące sposobów. Nie trzeba wydawać co chwila kasy na nowe ciuchy, wystarczy je odpowiednio dopasować.

 Dzisiejsza stylizacja to połączenie czarnej spódniczki, oraz neonowej bluzki. Bluzeczka była pokazywana jakieś dwa miesiące temu w zestawie z czarnymi leginsami. Natomiast spódniczkę widziałyście u mnie już pewnie nie raz. Aby całość wyglądała bardziej elegancko wybrałam szpilki, natomiast do wersji bardziej wygodnej, buty na płaskim też będą jak najbardziej okey.















W weekend powstał także nowy blog. Prowadzę go razem z koleżanką. Serdecznie zapraszam.

Zapraszam do polubienia mnie na facebook'u 

Jestem na snapie: 
karolinawilczy 

Buziaki. K 

Komentarze

  1. Wygląd bloga bardzo mi się podoba, lubię takie minimalistyczne :)
    Świetne buty, ale czy są one wygodne mimo swojej wysokości?
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość wygodne, ja ból poczułam dopiero po wyjęciu nogi z buta. Na uroczystości idealne :)
      Cieszę się, że wygląd przypadł Ci do gustu :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł na zdjęcia, cudne szpile i pazurki :) Pozdrawiam!

    www.aleksicar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że się spodobało ! :)
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Wygląd bloga jest śliczny ^^
    A zdjecia są cudne :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Miło mi, że się podoba ♥

      Usuń
  4. Piękna spódniczka ;) Świetnie wychodzisz na zdjęciach :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :*

      Usuń
  5. Bardzo kobieca ta stylizacja ;) a nowy wygląd , bardzo fajny ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami każda z nas ma ochotę na stylizację w kobiecym stylu :)
      Cieszę się, że wygląd się podoba. Oczywiście zapraszam ponownie :)

      Usuń
  6. świetne połączenie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Zdeptalas kiedys w szpilach slimaka? mozna się wywalic?? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz nie ma nawet najmniejszego sensu. Jeśli chcesz coś dowalić to chociaż coś konkretnego.

      Usuń
  8. nie chce nic dowalac tylko po prostu zapytalem ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty