Black and white #1

Hello !

  Dzisiejsza stylizacja jest już w trochę cieplejszych klimatach. Idealnie na obecne cieplejsze dni, które jeszcze czasami mamy. Kolory podobnie jak ostatnio są klasyczne. Tym razem jednak bez dodatku różu, sam standardowy biel i czerń. Stylizacje w tych kolorach pojawią się jeszcze na pewno dużo razy. Klasyka sama w sobie jest wspaniała, chociaż niektórym może wydawać się za nudna.

  Tym razem czerń wystąpiła w formie krótkich spodenek, oraz zakolanówek i butów. Jej kawałki pokazują się także na pokazywanej już marynarce. Natomiast biel- to zwykła bokserka, a także większa część marynarki.





Zapraszam na facebook'a 
Buziaki. K 

Komentarze

  1. ślicznie wygladasz
    lubię to połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również dlatego takie połączenia będą dość często :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja!
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne połączenie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)

      Usuń
  5. Wszędzie szukam takich zakolanówek i nigdzie nie mogę znaleźć! Masz bardzo ładne nogi :)


    Mój blog tęskni za twoją wizytą! www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykły sklep z rajstopami :) Dziękuję :*

      Usuń
  6. Klasyka zawsze najlepsza ;)
    Świetne połączenie z zakolanówkami! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Klasyka będzie tutaj bardzo często, dlatego zapraszam ponownie :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz!! :))

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie czerni i bieli!
    Super wyglądasz, genialny outfit :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty