White black and red

Cześć !
 Tak jak obiecałam starałam się, aby post był już dzisiaj. Pogoda nam dopisała, więc na co czekać, skoro w końcu mogłam wyjść z łóżka ?! Nareszcie trwa prawdziwa wiosna i oby tak już zostało. Jest to jeden z najlepszych momentów na blogowanie. Oczywiście sesje zimowe są przepiękne, ale ile trzeba przy tym namarznąć .. Brr.

 Przejdźmy do dzisiejszej sesji. Ponieważ ostatnio często pojawiały się spodnie jasne , dziś przyszła kolej na czerń. Do tego zwykła czerwona bluzka. Miałam jednak ochotę na odrobinkę elegancji , więc dodałam pokazywaną już, białą marynareczkę. Buty zostały dobrane pod kolor bluzki, jednak w czasie drogi się pobrudziły grr. Gdybym nie założyła marynarki chętnie wzięłabym najzwyklejszą, białą torebkę. Uznałam jednak , że tym razem lepsza marynarka. Torebka nie była, więc dopierana specjalnie do stylizacji, więc nie została tak dokładnie pokazana. Jednak dla ciekawych dodam jej zdjęcie z wcześniejszego wpisu. Życzę miłego oglądania ☺
      Ps. Przepraszam, że na pierwszych zdjęciach zapomniałam wyjąć telefon z kieszeni :/ 


















Zapraszam na moją stronę na facebook'u 

Ściskam. K. 

Komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia, w oko wpadła mi Twoja biała narzutka ;) jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna torebka :*
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie Twój blog! Przy tej okazji zapraszam również do siebie :)MÓJ BLOG [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sesja! Przyjemna dla oka.
    Spodobała mi się Twoja torba. ;)

    Pozdrawiam. :)
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładna torebka i marynarka! :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z komenarzem wyżej, ma racje biała narzutka jest śliczna :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne zdjęcia! Ładnie wyglądasz :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog! :) zapraszam na mój http://voquebae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, że wiosna to najlepszy czas na blogowanie, bo nie dość, że pogoda dopisuje na sesje, to jeszcze nabieramy dużo motywacji i pozytywnej energii! :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się ten biały żakiet ! :)

    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty