Trzy ulubione rzeczy ostatniego czasu

Hey !
 Dzisiejszy post jest nieco inny niż te które były dotychczas. Tym razem stałam po drugiej stronie aparatu. Jest to spowodowane między innymi przez choróbsko , które mnie dopadło. Z każdym dniem czuję się coraz gorzej, więc wczoraj w końcu udałam się do lekarza. I zapalenie krtani. Rewelacja ! Co prawda planowałam dzisiaj wybrać się do szkoły, jednak dostałam zakaz od mamuśki.. Nienawidzę uzupełniania zaległych lekcji, a czeka mnie to przynajmniej do końca tygodnia..  Choroba odbije się też pewnie na blogowaniu, bo przecież nie wyjdę na zdjęcia ledwo oddychając. Jak wspominałam w ostatnim poście , nic mnie nie powstrzyma przed zdjęciami. To się chyba trochę pomyliłam. Mam nadzieję , że jakoś to będzie.. A póki co przechodzimy do dzisiejszego tematu.

 Zaraz zobaczycie moją ulubioną pidżamkę, nowy kubeczek oraz łańcuszek. Pierwsza rzecz jest ze mną właściwie już dłuższy czas. Kubek właściwie jest mojej mamy, dostała go od koleżanki jakieś dwa dni temu. Jednak jak tylko go zobaczyłam, wzięłam go do herbaty. A jak wiadomo na chore gardło wiecznie pija się coś ciepłego, więc praktycznie się z nim nie rozstaję ☺ Co do łańcuszka, wspominałam kiedyś , że nie przepadam za noszeniem rzeczy na szyi. Ostatnio jednak zaczynam się do tego przekonywać i ten łańcuszek noszę praktycznie codziennie. Tym razem pidżama musiała zostać sfotografowana na tle podłogi, ale kto wie może kiedyś zobaczymy ją inaczej... Jest ona w motyw serduszek , więc może dlatego ją tak bardzo lubię. Ale kubeczkowe kwiatki także są przepiękne.










Co słychać u Was kochani ? 
Jeśli ktoś choruje tak jak ja to życzę szybkiego powrotu do zdrowia :* 
A osobom zdrowym życzę miłych chwil razem ze znajomymi w szkole czy pracy ☺ 
Zapraszam na moją stronę na facebook'u 
Ściskam. K. 


Komentarze

  1. Jeśli chodzi o twojego bloga podoba mi się jego przystęność i tematyka ;) J\a dopiero zaczynam ale serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pidżamka śliczna.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda póki co trzyma mnie w domu i nie mam co robić wieczorami ;/ Zdrówka życzę ! Uroczy kubek ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ , mogłabyś kliknąć w baner w ostatnim poście ? Dla ciebie to sekunda, a dla mnie bardzo wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piżamka mega urocza ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych rzeczy najbardziej spodobał mi się łańcuszek :) Może dlatego, że mam podobny? :)
    http://smileforcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny Kubek :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Czemu nie możesz zrobić zdjęć w domu?
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia w domu staram się robić jedynie, kiedy jest to ostateczność. Dużo bardziej lubię zdjęcia w plenerze, nie mam tutaj takiego dobrego "kącika" do zdjęć. Jednak jeśli jest konieczność to są takie zdjęcia. Przy chorobie jak wiadomo chodzi się bardziej w dresach i nawet nie chce się ogarniać jedynie do zdjęć, po prostu brak sił..
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Ten naszyjnik jest cudowny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty