To co kocham, czyli panterka #2

Witajcie !
 W końcu możemy pochwalić pogodę idealną na wiosnę, aby została taka jak najdłużej. Ostatnio pogoda była największym problemem w zrobieniu posta, teraz występuje brak fotografa i czasu. Całe szczęście jest osoba , która twierdzi , że mogę na nią liczyć w tej kwestii ♥ A co do braku czasu.. W liceum niebawem będą matury co oznacza dla nas małą przerwę, ale także mniej okazji do poprawy, dlatego pracować musimy nad tym już teraz. Mam nadzieję jednak, że uda się to wszystko ogarnąć i pogodzić, ponieważ każda dłuższa nieobecność tutaj sprawia , że źle się czuję. Lubię być aktywna w blogowaniu, chcę podejść do tego poważnie. Lecz nie zależy to jedynie ode mnie. Zapewniam Was , że staram się jak tylko mogę.

 Bardzo się cieszę, że udało mi się wybrać dzisiaj na małą sesję. Tak jak obiecałam już jakiś czas temu, będę pokazywała Wam moją kochaną panterkę. Dlatego najnowsza stylizacja składa się z moich ulubionych panterkowych leginsów. Są one dość cienkie , na obecną pogodę są akurat, lecz w okresie zimowym zakładam pod nie zwykłe ciepłe , czarne leginsy. Właściwie zwykle łącze je ze zwykłą czarną bluzką na długi rękaw, lub latem na ramiączka. Problem jest z butami. Obecnie idealne są baleriny koloru czarnego , natomiast minionej zimy pasowały mi jedynie koturny. Co do kurtki , jak zwykle postawiłam na skórę. Zastanawiałam się także do dodania bransoletki, także z lekkim motywem pantery, jednak ostatecznie sobie odpuściłam.

 Co prawda od rana boli mnie gardło ( to chyba przez tą zmienną pogodę) , ale jak to ja , ze zdjęć nigdy nie zrezygnuję. Ja popijam ciepłą herbatkę , a Was zostawiam z nową porcją zdjęć. Miłego oglądania ☺



















Niektóre zdjęcia są tak dokładne , że widać moje dodatkowe kilogramy po świętach.. Ale w święta każdy może ☺ 

A jak u Was po świętach ? Przytyło się , czy nawet w te dni pilnowaliście co jecie? 

Zapraszam na moją stronę na facebook'u , oraz ask'a gdzie możemy być stale w kontakcie :) 

Nawet nie zauważyłam , że już tak późno! Pozostało mi życzyć.. 
Dobrej nocy :* 
Całuję. K. 

Komentarze

  1. Super jest ta panterka - bardzo ładna sesja zdjęciowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chudziutka jesteś!
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatkowe kilogramy? Dziewczyno! ;) Panterka wygląda świetnie, mogłaś dodać bransoletkę o której mówiłaś :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatkowe kilogramy ? ;o ciekawe gdzie ;) nic nie widać,super wyglądasz ! Powodzenia w szkole ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać w realu wiele znajomych mi już to powiedziało :) Dziękuję i wzajemnie powodzenia :)

      Usuń
  7. Niestety panterka dla niektórych bywa czasem złośliwa, ale w większości przypadków prezentuje się raczej fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ci w panterce :D

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty