Room tour

Cześć kochani !

Sobotę poświęciłam na sprzątanie, co było dobrą okazją na zrobienie zdjęć do tego posta. Może porządek nie jest idealny, ale w porównaniu z codziennością.. jest okey! Nie jest to jeszcze mój wymarzony pokój. Chociaż jest nowy ( mam go od sylwestra ) to codziennie myślę , co by tu zmienić. No niestety.. póki co muszę żyć w takim jakim mam i mam nadzieję, że nie jest aż taki najgorszy. A mimo wszystko mam nadzieję, że kiedyś pochwalę się Wam moim wymarzonym i idealnym pokojem. Żeby nie przedłużać zostawiam Was z najnowszymi zdjęciami. Miłego oglądania. ☺























Ponieważ pogoda nam się popsuła ( od kilku dni tylko pada ) jest to idealny moment , aby pokazać Wam swoje małe cztery ściany. Uprzedzając pytania na temat innego koloru pod oknem.. Tak to jest jak mój tata bierze się do pracy.. Od grudnia trochę minęło, a i tak nie ma czasu dokończyć swojego dzieła.. A jak wpadnie mi pomysł na posta, nie lubię czekać z realizacją nie wiadomo ile. Więc mam nadzieję, że wybaczycie mi to, że nie jest to idealne. Liczę , że za jakiś czas będę mogła pokazać Wam swój kącik w dużo lepszym stanie. ☺ A teraz trzymajmy kciuki , aby pogoda nam się poprawiła chociaż na święta. Mam nadzieję, że zajrzę do Was jeszcze przed świętami lub w pierwszy dzień świąt, dlatego życzeń jeszcze nie składam. Jeśli jednak mi się to nie uda , na pewno zrobię to na fp.  A teraz chyba pora iść spać..


Dobranoc ! ♥ 

Ściskam. K. 


Komentarze

  1. Wow zazdroszcze pokoju 😍 cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. skromny dziewczecy pokoj <3 bardzo mi sie podoba :D uwielbiam male pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty przynajmniej masz już swój pokój.Mój ,że tak powiem jak na razie się buduje.Masz bardzo wygodne łóżko z tego co widze ;p Świetny post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w dalszej budowie pokoju, na pewno będzie wspaniały. Cierpliwość to podstawa ! Oj tak jest bardzo wygodne, jego jedyny minus to rozkładanie.. Dlatego w większości jest rozłożone co widać na zdjęciach. Dziękuję ♥

      Usuń
  4. Ojej! Widać, że jest bardzo spersonalizowany i widać w nim życie :) Jestem też pod wrażeniem tego ile masz książek <3 Też mam nadzieję, że się choć trochę wypogodzi :* Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zmuszona do trzymania książek u siebie, chociaż moja jest tak naprawdę tylko mniejsza część.. ☺ Również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. O matko ile książek :o chciałabym taka półkę *_*
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki w większości są rodziców, moja jest tylko niewielka ich część :)

      Usuń
  6. Nie wiem, jak Ty się odnajdujesz w tym natłoku WSZYSTKIEGO. Nie byłabym w stanie zasnąć w takim składzie bibelotów i takim chaosie estetycznym. Ale co kto lubi xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny masz pokój :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny, przyjemny i ciepły pokoj :) widzę, że dużo książek, ale to tak samo jak u mnie haha! też lubię mieć zdjęcia u siebie :)+ śliczna pościel! zazdroszczę pokoju:)
    ogólnie blog mi się MEGA spodobał! obserwuję♥
    zapraszam do mnie [KLIK]
    pozdrawiam, Dominika:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pokój!:)
    Chcesz zadecydować kiedy pojawi sie mój room tour?
    Zapraszam na mojego bloga: http://magda-bloog.blogspot.com/
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog , Twój post i Twoja decyzja :)
      Dziękuję ♥

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty