Pink and gray

Hello !
 Ostatnie dni to zdecydowanie jedne z najlepszych w moim życiu. Pomijając powrót do nauki.. Codziennie przez trzy dni udało mi się iść na sesję. Tego jeszcze nie było ! Sobota zdecydowanie najbardziej nas rozpieściła. Słoneczko dawało po oczach, a dodatkowo skończył się zimny wiatr i przyszedł ten cieplejszy. Fajnie znów zacząć chodzić ledwo ubranym. Chciałam, aby ta sesja była z małym dodatkiem. Dokładniej z wiankiem z mleczy. Był już zrobiony, ale rozpadł się dosłownie minutę przed dojściem na miejsce.. To się nazywa pech. Mam jednak nadzieję, że kiedyś w końcu taka sesja mi się uda. ☺ Właściwie miałam ten post odłożyć, aż do środy, ponieważ miałam zaplanowany inny post na jutro. Jednak nie wytrzymałam i postanowiłam nieco zmienić swoje plany. Tak więc, za kilka dni spodziewajcie się następnej notki, bo jest już ona napisana i pozostało ją opublikować.

 Przejdźmy do stroju. Wspominałam, że lubię wygodę. Postawiłam więc na spodnie dresowe/leginsy. Są to jedne z moich ulubionych, jedyny minus to brak kieszonek. To co widać na ich przodzie to tylko ozdobne suwaczki. Do tego wzięło mnie na moją starą, króciutką bluzeczkę. Jest ona w moim ulubionym kolorze-różowym. Idealna dla osób, które lubią pokazywać brzuch. Uwielbiam ją chociaż czuję się źle idąc osiedlem. Gdyby brzuch był wyćwiczony, może byłoby inaczej. Mam kolejną nadzieję, że do wakacji coś z nim zrobię. Do całości wybrałam czarne, leciutkie baleriny. Myślę, że idealnym dodatkiem do tego stroju byłby znany wśród blogerek, krótki, pozłacany łańcuszek.











Zapraszam do bycia ze mną na facebook'u 

Pozdrawiam. K. 

Komentarze

  1. Nie musisz wstydzić się brzucha, wygląda naprawdę bardzo dobrze :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie to czego pragnę, ale dziękuję ! :) :*

      Usuń
  2. Ladnie wygladasz ;)
    Pogoda rzeczywiście jest cudna!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiosenny outfit i piękny brzuszek *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , odważna stylizacja ;) Świetnie wyglądasz , oby tak dalej !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji tutaj -> http://amelia2julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty