Dlaczego blog ?


Witajcie moi kochani !
Myślałam , że mój ostatni post to kompletny niewypał. Jednak pojawiły się komentarze i to miłe, dziękuję Wam bardzo. Jest to dla mnie pewna motywacja do dalszego pisania.. Bardzo lubię zaglądać tutaj w każdej wolnej chwili. Teraz takiego czasu mam bardzo dużo, ponieważ niestety dalej sobie leżę. Dlatego pomyślałam, że wpadnę do Was z postem tematycznym. Dawno już tutaj takiego nie było. Ostatnio występowała przewaga wpisów poświęconych moim strojom. Możliwe , że wypadłam z dobrego pisania na temat, ale postaram się jak mogę.


Czy zastanawiacie się czasem dlaczego robicie to co robicie, a nie coś innego ? A może ktoś zadaje Wam takie pytanie ? Albo ile z Was słyszy pytania na temat blogowania ? Chodzi mi tutaj o pytania typu " po co Ci to ? Nie uważasz , że to strata czasu ? Przecież nic z tego nie masz.."  Właściwie co do korzyści.. Coraz więcej osób z blogosfery może odpowiadać, że dzięki temu ma darmowe ciuszki. A czy jest jeszcze ktoś kto powie , że robi to tylko z pasji i po to , aby rozwijać swoje zainteresowania ? Nie wiem jak Wy , ale ja zakładając bloga myślałam, że będzie to moje miejsce w sieci, mój pamiętnik, moje oderwanie od rzeczywistości i zajęcie dodatkowe. Teraz po prawie dwóch latach jest to dalej moja pasja. Uwielbiam to robić i nie wyobrażam sobie , żebym miała z tego zrezygnować. Daje mi to radość jak nowa zabawka dziecku. Jest to dla mnie realizacja marzeń, oraz miejsce gdzie każdy może poznać mnie taką jaką jestem w 100%.


Wiele osób kojarzy blogerki jako osoby piękne i bogate, albo puste laski lecące na darmowe ciuchy. No niestety czymś zapracowałyśmy na taką opinię. Zazwyczaj widzimy w internecie szkolne gwiazdy, przewodniczące największej grupki w szkole.. Ups.. W takim razie co ja tu robię ? Nigdy nie należałam do tych wyróżniających się z tłumu na korytarzu. Wiecie co ? I dobrze mi z tym jak jest. Wrogów mam i bez tego , ale przyjaciół także. Mniejszą garstkę, ale jednak są to osoby godne zaufania ☺ Wiem , że zaglądają tu osoby na których się zawiodłam.. Dlatego jedno zdanie do nich: Dodaliście mi wiary w samą siebie ! Dziękuję !


Od dłuższego czasu dodaję także stylizacje , ponieważ interesuję się "modą". Właściwie swoją własną modą. Takie posty są także ułatwieniem dla osób, które chcą wypromować się na naszych blogach. O wiele łatwiej zostawić komentarz " ładne zdjęcia wpadnij do mnie" ,  niż zostawić swój link pod jakimś konkretnym komentarzem. Uważam , że takie osoby wcale nie czują pasji do tego co robią , a pociąg do korzyści. Nie uważam , że współprace są złe. Są dobre , ale dla blogerów, którzy wkładają w to całe swoje serce i ciężką prace. 

No i właściwie nie wiem czy post udało napisać mi się na temat. Na pewno jest to post porozwalany. W całości jednak znajduje się odpowiedź na pytanie postawione w tytule notki. Dla osób, które nie przeczytały całości.. 

Dlaczego blog ? 
- Darmowe ubrania, ( mnie nie dotyczy, nie współpracuję z żadną firmą)
- Pasja , chęć rozwijania się i spełniania swoich marzeń. 

Przepraszam za pisanie co mi ślina na język przyniesie, ale już tak mam i chyba nic tego nie zmieni.. A szkoda. 

A Wy możecie tak szczerze odpowiedzieć na pytanie " dlaczego blog " ? 

Zdjęcia zostały wykonane w weekend jeszcze przed chorobą.
Jeśli jesteście ciekawi tej stylizacji piszcie, a postaram się zrobić w niej zdjęcia jak tylko wyzdrowieję. Mam cichą nadzieję , że już w czwartek znajdę sobie fotografa, a zdrowie i pogoda dopiszą. Zaplanowany strój czeka ☺

Zapraszam na moją stronę na facebook'u 
Na ask'a 
Oraz możecie dodawać mnie na snapie 
karolinawilczy 

Buziaczki. K. 

Komentarze

  1. Nominowałam cię do LBA! Więcej tutaj: http://tori0102.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za nominację, ale wolałabym abyś wypowiedziała się na temat komentowanej notki i chociaż ją przeczytała :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Świetny powód ! Życzę powodzenia w dalszej przygodzie z blogiem i obyś znalazła jeszcze większe grono odbiorców, z którymi będziesz mogła się dzielić :)

      Usuń
  3. Bo poznaję nowych ludzi i rozwijam swoje umiejętności ;) Świetny post , zdrowiej ! <3

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W takim razie powodzenia w dalszym rozwijaniu :)

      Usuń
  4. Ja wybrałam bloga, ponieważ chciałam podzielić się kimś moimi zdjęciami ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wychodzi Ci to świetnie :) Życzę Ci , abyś docierała do coraz większego grona ludzi, którym spodobają się fotografie :)

      Usuń
  5. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie pytanko :3
    Od kiedy prowadzisz bloga? :*
    Super post, zdrowiej! ;)
    http://allexsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku będzie dwa lata :)
      Dziękuję ♥

      Usuń
  7. Szczerze powiedziawszy, obecnego bloga założyłam po prostu z nudów. :> Blogowałam jednak już wcześniej i z perspektywy tamtych lat mogę powiedzieć, iż przelewanie swoich myśli na "elektroniczny papier" pozwala oczyścić głowę, uporządkować sobie nieco życie. Ponadto w blogosferze poza pustymi istotami można spotkać też osoby naprawdę świetne, warte poznania. :>

    loaarie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty