Zwyklaczek

Cześć !
W końcu mamy wyczekaną , piękną pogodę. Oby tylko utrzymała nam się jak najdłużej. Grzechem byłoby nie wykorzystać tego czasu, chociaż odrobinkę. Dlatego też we wtorek po szkole skoczyłam z siostrą na zdjęcia. Zajęło nam to jedynie chwilkę i bardzo żałuję , że zrobiłyśmy ich tak mało. Nie przygotowałam żadnej szczególnej stylizacji, ponieważ było to spontaniczne wyjście. Jednak mam nadzieję, że taki zwykły wygląd też się Wam spodoba. Jak miło w końcu zdjąć z nóg "ciężkie" kozaki i założyć "lekkie" baleriny. Żeby nie przedłużać zostawiam Was z nową porcją zdjęć. ☺






















Jak Wam mija tydzień? 
Zapraszam na mój fp
Buźka. K. 

Komentarze

  1. Hej ;)
    Bardzo przyjemny blog :) Jedna mała rada- trochę więcej luzu na sesjach, daj się ponieść :)

    http://www.mommylove93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia - miło oglądać i zaglądać na twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia <3

    Zapraszam :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że koszulka mi się spodobała :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosnę.
    Fajny, casualowy look. ♥
    _____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze wiosna faktycznie przyszła już na dobre i w końcu będzie sporo słońca!

    Pozdrawiam!
    Triki Weroniki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty