#Selfie

Cześć wszystkim !



    Na samym początku chcę Was przeprosić za jakość dzisiejszych zdjęć, ale jak można domyśleć się po tytule posta będą to zdjęcia wykonane telefonem. Właściwie sama nie wierzę, że tyle zdjęć tego rodzaju chcę Wam dzisiaj pokazać.. Jednak po wielu namysłach zdecydowałam się na ten post, więc zaczynajmy ! ☺

Przyznajmy , że każdy z nas chociaż raz w swoim życiu wykonał zdjęcie typu selfie! Zaliczamy do tego zdjęcia typu z rąsi , czy w lusterku. Jest to panująca od dłuższego czasu moda, a przecież każdy stara się być na czasie. Oczywiście też się przyznaje , że nawet lubię robić sobie selfie , ale za każdym razem wstydzę się pokazać je światu. Właściwie nie wiem czemu , ale tak jest. Na pewno znajdziecie je u mnie na fp i insta, ale to tylko pojedyncze sztuki. Dziś mam przygotowaną dla Was serię moich selfie , z których na pewno każdy będzie miał ubaw , ale co mi tam ☺ Zanim przejdziemy do zdjęć, to tak w skrócie , czym właściwie jest selfie?

Selfie- rodzaj fotografii autoportretowej , zazwyczaj wykonywanej z trzymanego w ręku lub na kijku do selfie aparatu cyfrowego , kamery lub telefonu komórkowego. Zdjęcie przedstawia zazwyczaj samego siebie (w tym przypadku fotografa) lub jego odbicie w lustrze. [fragment z Wikipedii]








Przy okazji na zdjęciach widoczny jest mój biały sweterek, który jest bardzo wygodny. Mimo , że dostałam go od ówczesnego chłopaka to bardzo go lubię, nie przywiązuję wagi do tego od kogo go dostałam. Przypadł mi do gustu i koniec kropka ☺ A poniżej macie jeszcze moje najnowsze ukochane buciki ♥



Zapraszajcie mnie na snapie ☺
karolinawilczy

Zapraszam na :
fp
insta
ask'a.

Co słychać u Was ? Korzystacie z lepszej pogody ?
Może jakieś selfie ?

Dobrej nocy !
Buziaki. K.


Komentarze

  1. Selfie już pochłonęło cały internet ;) Świetne zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubrania :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Masz świetny styl pisania, a do tego masz piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć! Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną obudowę ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Selfie, wszędzie selfie. Ja też je lubię, ale w internecie są tylko te "z rąsi", selfie z lustra nigdzie nie wstawiam :-D. Więc gratuluję odwagi!
    Moda modą, ale kto by chciał robić sobie samemu zdjęcia przy pomocy samowyzwalacza? Za dużo roboty i biegania. Selfie górą! :-D
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłabym samowyzwalaczem gdybym tylko miała statyw do aparatu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty