Pink #1

Witajcie !



   W końcu wybrałam się na planowaną sesję. Niestety już kolejny raz pogoda nas nie rozpieszczała. Co jakiś czas zaczynało padać, dodatkowo wiał okropny wiatr, całe szczęście nie było zimno. Zdjęć mam baaardzo dużo z dzisiejszego dnia, więc oglądania będzie sporo ☺ Z ankiety wynika , że wolicie posty z przewagą zdjęć , więc proszę bardzo ! Kto z Was woli jednak trochę tekstu niech pisze w komentarzach o czym chętnie poczyta , a postaram się taki post zrobić jak najszybciej. Chciałam ułatwić Wam oglądanie i niektóre fotki ze sobą połączyć, ale zdecydowanie mi się to nie podoba.. U innych cieszy to moje oko , a u mnie nie..  Liczę , że ktoś z Was dotrwa do końca posta.

 Dzisiejsza stylizacja nie należy zbytnio do jakiś najnowszych. Bluzka została zakupiona już rok temu , jednak nie miałam okazji jej Wam przedstawić. Teraz mam nadzieję, że to nie jest ostatnia stylizacja z tą bluzeczką. Oczywiście uwielbiam jej kolor , który w realu nieźle daje po oczach. Dodatkowo spodnie , które w ostatnim czasie są moimi ulubionymi, czyli jasny dżins. Ponieważ było 17 stopni na plusie , mogłam pozwolić sobie na skórę i wcale nie zmarzłam.. Za to zmokłam.. Ach i buty.. Uparłam się na dwie pary obuwia, dzięki których stylizacja nabiera zupełnie innego "znaczenia". Pierwsze są adidasy, które już były pokazywane. Dzięki nim wszystko wydaje się takie codzienne. Natomiast druga para to prześliczne czółenka, które także zakupiłam już rok temu , a nie miałam okazji ich założyć. Nadają one stylizacji stylu bardziej wyjściowego i eleganckiego. Właściwie w wielu stylizacjach zmiana obuwia zmienia wszystko. Dodatkowo torba.. Jest to moja codzienna torba do szkoły, więc nic specjalnego.. Żeby nie przedłużać życzę miłego oglądania ♥






































Właściwie zdjęć było jeszcze trochę , ale powstrzymuję się jak mogę ☺ 

Zapraszajcie mnie na snapie ! 
karolinawilczy

Zapraszam także na mój fp 

Oraz możecie zadawać pytania na ask'u 

Dobrej nocy !
Ściskam. K. 

Komentarze

  1. Zdjęcia całkiem fajne, choć ja niestety kocham te, w których to tło jest bardziej rozmyte :D
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jak na razie się nie uregulowała,ale z czasem słońce zagości już na dobre.Ładna ta bluzeczka ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie stylizacja bardzo źle dobrana, w tej bluzce wyglądasz jakbyś miała piersi rozmiar E, albo była w co najmniej 7 miesiąc ciąży, poza tym wgl nie pasuje do spodni i sportowych butów i torebki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ;) Mi się bardzo podoba i co najważniejsze dobrze się w tym czuję :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz. Masz bardzo ładne spodnie ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, zdjęć bardzo dużo. Stylizacja z adidasami mi się bardziej podoba niż ta druga. Może dlatego, że nie podobają mi się drugie buty. Ale to kwestia gustu rzecz jasna :-). Zazdroszczę takiej temperatury, chociaż wiatr i deszcz mogą dać nieźle w kość.
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, każdy ma inny gust :) Cieszę się , że podoba się chociaż pierwsza stylizacja :) Oj tak jedynie pociesza nas ta temperatura ;) .
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. cudowne zdjęcia! torebka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie bardzo ładne, a stylizacja bardzo ciekawa :)
    Imhurtingyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój styl, ale kurteczka fajna :)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny styl :) Dziękuję ;)

      Usuń
  9. Stylizacja totalnie w moim stylu, dziewczęco ale też i na luzie, idealnie do szkoły :)
    Spodobał mi się bardzo Twój blog- obserwuję :)

    Blog z sesjami zdjęciowymi: http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty