Neon i czerń

Hello !
 Jak mija Wam niedziela ?  U mnie jak zawsze.. Pogoda niestabilna.. Mimo wszystko wybraliśmy się całą rodziną na wycieczkę do lasu, gdzie urządziliśmy sobie mały spacer i oczywiście małą sesję. Odwiedziliśmy miejsce pamięci narodowej , które znajduję się w pobliżu.

 Ubrałam się w neonową, lekką bluzeczkę , a do tego czarne leginsy. Bluzkę kupiłam ponad miesiąc temu w Warszawie, z tego co pamiętam to w sklepie CROPP. Natomiast leginsy były kupione tak dawno, że nawet nie pamiętam gdzie. Oczywiście z braku kieszeni musiałam zabrać torebkę. Torebka także ma już swoje lata , więc znów nie mogę podać gdzie ją zakupiłam. Żeby nie przedłużać życzę miłego oglądania , a sama zmykam grać z siostrą w monopol.































Snap : karolinawilczy 

Miłego końca weekendu ! 

Całuję. K. 

Komentarze

  1. Hej :D świetny post,masz piękny lakier na paznokciach....jaki jest to kolor i z jakiej firmy?bo jest na prawdę świetny :D Od dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga jest ŚWIETNY!!!!!!!:* Jak będziesz miała czas i ochotę to wpadnij do mnie :D
    http://usteknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam żółty, niebieski i zielony ;)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia!
    http://noo-exist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Wyglądasz ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) cudowna stylizacja
    bardzo lubię neonowe bluzeczki, a twoja
    ma do tego świetny krój :) świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Świetne połączenie! :D
    Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam ☺

      Usuń
  7. Świetnie,że tak spędzacie czas.Wyglądasz cudownie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie chwile można policzyć na palcach u jednej ręki ,ale czasem się zdarzy :D Dziękuję ♥

      Usuń
  8. Neony nadal są w modzie więc świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda modą, ale trzeba też się czuć dobrze :)

      Usuń
  9. Podoba mi się taki wiosenny kolorek :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/ ps. mogłabyś kliknąć w reklamę z prawej strony ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połaczenie naprawdę mi się podoba :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolor koszulki ! <3

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ a miałam dylemat czy wybrać tą czy różową :D

      Usuń
  12. W tych kolorach wyglądasz cudownie! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, ale sądzę że mogłabyś dodawać troszkę ich mniej :( większość jest do siebie podobna (pozą i miną, tłem), ale i tak miło patrzy się na te zdjęcie gdy jest na nich taka śliczna dziewczyna, pozdrawiam! :*
    Dearily♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawiam zdjęcia, które najbardziej mi się podobają. Nie mogę się powstrzymać od ich wstawiania, więc wybaczcie ♥ Tak jak napisałam już nie raz powstrzymuję się od wielu zdjęć :) Są podobne i najbardziej sprawdzone :) Miała być przewaga zdjęć w postach i jest :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty