Kulki z płatków owsianych

Cześć !
Tak jak obiecałam przychodzę ze spóźnionym przepisem. Zdjęcia są z niedzieli , akurat wtedy miałam chwilę na przygotowanie czegoś słodkiego. Niestety uprzedzam, że na fotografiach nie zobaczycie kulek ! Za każdym razem nie wychodzi mi to idealnie, ale mimo braku wymaganego kształtu były pyszne☺

Składniki :
-1/2 szklanki mleka,
-2 szklanki cukru,
-4 łyżki kakao,
-1/2 kostki margaryny
-3 szklanki płatków owsianych,
-1/4 łyżeczki aromatu migdałowego lub rumowego ( osobiście robiłam bez aromatu ),
-olej






Sposób przygotowania:
Ogrzać razem na małym ogniu mleko, cukier, kakao i margarynę. Gdy cukier się rozpuści , dodać płatki owsiane i przez kilkanaście minut ogrzewać stale mieszając , aż płatki puszczą tak zwany "klej".Gorącą masę wyłożyć na półmisek posmarowany olejem i odcinać łyżeczką kawałki wielkości orzecha włoskiego. Gdy nieco przestygną , formować kulki , można też obtoczyć je w wiórkach kokosowych i układać na folii aluminiowej do zupełnego ostudzenia.












Jak wiadomo w gotowaniu najlepsze jest podjadanie , więc pewnie gdyby nie ja i siostra, to "kuleczek" byłoby więcej. 

Życzę smacznego ! ☺ 

Ściskam. K. 

Komentarze

  1. ale smakowicie wyglądają <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie to wygląda:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają tak bardzo apetycznie,że aż ślinka cieknie ! ;) Super post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno spróbuje uwielbia płatki owsiane!

    Obserwuje mam nadzieję, że ty mnie również :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda to. <3
    Mam prośbe.. mogłabyś poklikac u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna i postaram się odwdzięczyć.
    http://kingaphotoography.blogspot.com/2015/03/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają apetycznie, aż zrobiłaś mi smaczka na coś słodkiego ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.tuczarniamotyli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty