Blue, black and pink

Heej !

 Kolejny raz przekonałam się, że na świecie nic nie jest sprawiedliwe ! Cały tydzień dopisywała nam piękna pogoda, jak na złość wszystko zepsuło się w niedziele, kiedy planowałam wybrać się na zdjęcia. Mimo , że wiało jak nie wiem i bardzo zmarzłam , to nie poddałam się. Zdjęcia są zrobione ! Chociaż to chyba nie był mój dzień, albo nie mogę trafić w ich obróbkę. Nie znoszę tego uczucia, kiedy mnie samej się nie podoba na 100 % to co chcę pokazać. Jednak jak można zobaczyć w ostatnim czasie znów mam problem z brakiem fotografa i cieszę się , że w ogóle coś mam.

 Na zdjęciach ubrana jestem w nowy sweterek koloru niebieskiego. Kupiłam go w PEPCO za jedyne 20 zł. Miałam problem nad wyborem spodni: jasne czy ciemne. Postawiłam jednak na czerń. Dodatkowo moje ukochane , najnowsze adidasy. Uwielbiam je ♥ Piękny kolor różowy , dzięki któremu łatwo mnie znaleźć. Oczywiście jeszcze kurtka.. Był to kolejny dylemat , ponieważ mama doradzała mi założyć płaszczyk. Jak zawsze postawiłam na swoim i wybrałam skórę.. Dopiero po czasie stwierdzam, że mogłam się posłuchać, może chociaż trochę byłoby mi cieplej..  Nie przedłużając zostawiam Was ze zdjęciami, w planach mam już kolejną stylizację i jedyny problem to znaleźć fotografa.. Miłego oglądania ! ☺



























Mam do Was prośbę ( pewnie sobie pomyślałaś/pomyślałeś " kolejna co chce tylko klikanie w linki". NIE ! ) Na pasku bocznym znajduję się ankieta. Chciałabym , abyście udzielili odpowiedzi , jakich postów chcecie więcej. Będę Wam bardzo wdzięczna i z góry dziękuję :* 

Jak minął Wasz weekend ? Czy u Was też pogoda się tak zepsuła ? 

Zapraszam także na mój fp 

Udanego tygodnia kochani ! 
Całuję. K. 

Komentarze

  1. Świetny strój :)
    Oj ta pogada tak nam płata figle- ale marzec więc wszystko wybaczalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia, będę wpadać częściej na Twojego bloga
    czekam na kolejną notkę, może w delikatnym makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, ja też wybrałam się na sesję w niedziele , było zimno ale się nie poddałam tak jak ty hehe. Masz świetnego bloga będę tutaj wpadać :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://life-fashion-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sweterek jest świetny. Uwielbiam taki kolor.
    W wolnym czasie zapraszam na mojego bloga: http://melandie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda w niedziele też mnie całkiem zdołowała. Wyszłam z kościoła i dziwnym trafem zastał mnie śnieg.
    Ale dzisiaj jest już całkiem inaczej ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna stylizacja, u mnie też zimno było wczoraj , brr. Ale wybrałam się na sesję , mamy coś wspólnego hehe. Pozdrawiam :) http://life-fashion-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne zdjęcia, super torebka :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.... mnie chyba nie spotkało jeszcze nic takiego że gdy chciałam iść na zdjęcia była zła pogoda. Świetne buty! Pozdrawiam! :)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :] Śliczna stylizacja :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty