Odpowiadam na pytania, czyli poznaj mnie lepiej

Cześć !
Dzisiaj mam dla Was post z odpowiedziami na kilka przypadkowych pytań. Osobiście uważam, że takie posty pozwalają nam lepiej poznać drugą osobę, dlatego właśnie zdecydowałam się taki post napisać. Przy okazji dorzucam Wam resztę zdjęć z ostatniej sesji. Bym zapomniała.. Dziękuję za życzenia , pod ostatnim postem.
To zaczynajmy ! Życzę miłego czytania i mam nadzieję , że się spodoba ! ☺


♥ Dbasz jakoś szczególnie o figurę ? 
Nie , od czasu przygody z anoreksją nie patrzę na to co jem. Jedynie czasami najdzie mnie ochota robienia brzuszków. 

♥ To jest Twój pierwszy blog? 
Nie, jest to chyba z trzeci blog, jednak jedyny , który prowadzę ponad rok. 

♥ Jak radzisz sobie z utratą bliskich osób? 
Uważam, że trzeba to przecierpieć , a z czasem będzie na pewno lepiej. 

♥ Co robisz jeśli na czymś lub na kimś bardzo Ci zależy ?
Walczę i staram się najlepiej jak mogę. 

♥ Co jadasz na śniadanie ? 
Nie jadam śniadań. Wiem, że to niezdrowo, ale zwyczajnie nie mam na to czasu. 

♥ Kto robi Ci zdjęcia ? 
To bardzo różnie, zależy kto znajdzie dla mnie czas. 



♥ Co lubisz robić w wolnym czasie ? 
Spotykać się ze znajomymi, oglądać filmy, słuchać muzyki, przeglądać neta i bawić się z psem, 

♥ Masz rodzeństwo ? 
Tak, mam siostrę młodszą o 8 lat. 

♥ Jesteś tolerancyjna? 
Staram się. 

♥ Lubisz gotować ? 
Lubię , niestety robię przy tym za duży bałagan. 

♥ Jakie filmy lubisz oglądać? 
Komedie, romanse, dramaty, aby nie horror. 

♥ Jakiej muzyki słuchasz ? 
Disco polo, pop, ale nie rap czy hip hop.



♥ Jak można się z Tobą kontaktować? 
Przez fb, ask, e-mail lub bloga. 

♥ Co myślisz o przyjaźniach damsko-męskich? 
Są wspaniałe. 

♥ Jak wygląda Twój codzienny makijaż? 
Podkład, puder i tusz. 

♥ Jak często chodzisz na zakupy ? 
Jak tylko mam czas i pieniądze. Zdecydowanie nie umiem oszczędzać :( 

♥ Jak nazywają Cię znajomi ? 
Po imieniu lub Kiri. 

♥ Co dla Ciebie znaczą słowa "kocham Cię"? 
Znaczą bardzo dużo. Nie wolno rzucać ich na wiatr. 


Jeżeli macie jakieś pytania, których nie było w poście , piszcie je w komentarzach, na e-mail, na fb lub na ask'u. Na wszystkie odpowiem. 
Dla przypomnienia podaję adresy. 
e-mail: karolinawilczynska3@gmail.com lub kiri1998crazylife@gmail.com
ask: klik
facebook: klik
Poza tym zapraszam do obserwowania mnie na instagramie klik
Oraz przypominam mój snap : karolinawilczy zapraszajcie ☺ 

Miłej nocki ! 
Całuję. K. 

Komentarze

  1. śliczne zdjęcia, bije od nich takie ciepło ;)

    babazaklawiatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! <3 Jesteś bardzo ładne ;)
    Zapraszam<3 Blog w przeróbce design'owej
    http://dosiowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :P Zarąbiste zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odkąd zaczęłam się odchudzać nie wyobrażam sobie dnia bez śniadania.Jakoś uwielbiam stwarzać sobie przepyszne dania , to taki lepszy start na cały dzień. :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie posty:) Dzięki nim możemy dowiedzieć się dużo rzeczy o blogerce.. Bardzo ładne zdjęcia!:)

    slodkanatuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie jadam śniadań, niezdrowo ale taki nawyk ;( a zdjęcia świetne
    http://gabcia200101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię oglądać horrorów :D
    Fajne zdjęcia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam problem z tym, że gdy gotuję to robię wokół siebie ogromny bałagan :)
    Obs za obs?
    szczypta-radosci.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post,można się sporo o Tobie dowiedzieć :)
    Śliczne zdjęcia ! *-*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie odpowiedziałaś na pytania ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie posty, oby było ich więcej! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli coś się spodoba, zaobserwuj, odwzdzięczę się :)

    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia:) Bardzo fajne odpowiedzi:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty