Inspiracje: panterka

Cześć !
Powrót do szkoły można zauważyć po częstotliwości pisania postów. Staram się wpadać kiedy tylko mogę, ale niestety nie zawsze mi to wychodzi.. Między innymi, dlatego dziś jest kolejny post z inspiracjami, którego już jakiś czas nie było ! Jeżeli ktoś z Was jest ze mną dłużej na pewno już wie , że uwielbiam motyw panterki, dlatego podzielę się z Wami tym co udało mi się wygrzebać na necie właśnie ze wspomnianą panterką. Miłego oglądania ! ☺























Co słychać u Was? 
Ktoś z Was ma właśnie ferie i odpoczywa ? 
Zapraszam na mój fp ! ☺ 
Buziaki. K. 

Komentarze

  1. Ale świetne inspiracje <3
    Szczególnie te paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Panterka - jeden z moich ulubionych wzorków na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj panterka, panterka <3 Świetne dodałaś inspiracje, wpadają w mój gust i zapewne nie tylko mój ;) Ciekawego piszesz bloga, więc mam nadzieję, że znajdziesz więcej czasu podczas chodzenia do szkoły :* Pozdrawiam cieplutko :* I dodaję do obserwowanych bo podoba mi się tu ;)

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterka mi sie znudzila u dziewcząt ;) Ale gdyby nosily takie koszule w panterke to naprawde ladnie!! :)
    Super inspiracje, oby wiecej takich, masz styl :)
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty