BIRTHDAY GIRL

Cześć!
Dawno nie było zdjęć z pełnej sesji. Wszystko musiałam rozdzielać na mniejsze posty, było to spowodowane chwilowym brakiem osobistego fotografa. Całe szczęście udało się ! Jedyna taka kochana osoba , która zgodziła się pomagać. Dlatego dziś w końcu mogę pokazać Wam więcej nowych zdjęć. Ciuszki zostały zakupione dwa dni temu. Nareszcie udało mi się kupić wymarzone jasne spodnie i marynarkę. Dodatkową okazją na post są moje urodziny, które wypadają akurat dzisiaj. Oficjalnie jest to na blogu pierwszy post siedemnastolatki. Chwilami nie mogę uwierzyć jak szybko to zleciało. Niestety zdjęcia musiały zostać wykonane wczoraj, ponieważ dzisiaj wypada wizyta gości i zwyczajnie brakuje czasu. Oczywiście pominięte zdjęcia , zostaną dodane do późniejszych postów. Oceniajcie pracę mojego nowego fotografa ! ☺












Chcecie więcej postów poświęconych zdjęciom ? 
Zapraszam do polubienia mnie na fb 
Ściskam. K. 

Komentarze

  1. Fajna narzutka !


    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/amarantowe-spodnie-diy-z-atami.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! I sto lat c;
    gladmalm.blogspot.com
    W wolnej chwili zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, praca nie poszła na marne :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ;) I fajne stylizację :)

    Zapraszam
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach! Te przedostatnie najładniejsze *.*

    Pozdrawiam ;*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tu , obserwuje i zapraszam do siebie majkabazal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To za rok wejdziesz na próg dorosłości ! Świetne zakupy , wyglądasz w tym bardzo dobrze ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kilku powodów już na to czekam :) Dziękuję ! :)

      Usuń
  8. Great post. Love it. I follow you , could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego :3

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój Blog - klik!

    Mogę Cię jeszcze prosić o poklikanie w baner na moim blogu (pasek boczny), bardzo mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny zestaw <3 Śliczne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się buty!;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i śliczna stylizacja ! Oby takich więcej :***
    Pozdrawiam cieplutko :* Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się obserwacją :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak najbardziej dodawaj więcej zdjęciowych postów ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kadrowanie zdjęć według mnie do dopracowania, obróbka całkiem dobra, nienachalna, nie razi milionami różnych filtrów. Ogólnie ujmując całkiem dobre. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bladezlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! - spóźnionego!!
    Świetny outfit! :)

    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  16. twój blog jest super! post świetny :) będę tu częściej wpadać
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://kessifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia bardzo mi się spodobały, podoba mi się sceneria na torach ♥

    Malowane Różą klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego, co prawda dwa dni po terminie, ale można zjeść ;) Śliczne zdjęcia :)

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego kochana!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia odrobinę sztuczne. Na następnej sesji bardziej się wyluzuj :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię takie posty z przewagą zdjęć :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia<3 Jak najbardziej więcej takich postów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty