Świątecznie


Hej !
Do świąt już tylko kilka ostatnich dni. Ostatnia chwila ,aby kupić prezenty, choinkę. Czas osób , które jak ja zostawiają wszystko na ostatnią chwilę. ☺ Na początku chciałabym przeprosić Was za jakość kilku zdjęć , ale niestety nie wiem co się dzieje z aparatem. Zdjęcia wychodzą rozmazane lub ciemne, a po rozjaśnieniu pojawiają się szumy. Mam nadzieję , że w końcu uda mi się coś z tym zrobić i znów zasypać Was dobrymi zdjęciami. A póki co proszę Was o wybaczenie. Ale przejdźmy do tematu posta. Mój pokój właśnie został udekorowany. A szczerze mówiąc w ogóle nie miałam ochoty tego robić , ponieważ ani trochę nie czuję nadchodzących świąt. Korzystając z chwili odpoczynku , chcę wszystkim Wam życzyć udanych świąt Bożego Narodzenia. Abyście spędzili je z rodzinami, oraz jak najbardziej bezpiecznie. Oczywiście także bogatego Mikołaja, o ile byliście grzeczni ! ☺ Żeby pod pięknymi choinkami nie znalazły się rózgi. Mam nadzieję , że jeszcze w tym roku zdążę dodać jakiś nowy post , ale na wszelki wypadek , od razu życzę udanego sylwestra. I dobrze rozpoczętego nowego 2015 roku. ☺ Wraz z nowym rokiem , nowych sukcesów w życiu prywatnym jak i służbowym. Po prostu wszystkiego co najlepsze ! :*














        Bądź ze mną codziennie ! ☺ 
Całuję. K. 

Komentarze

  1. Sliczna choinka , zdjęcia też ładne :) Wesołych :) http://karolinaalandrynka17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna choina zdj też :0 wesołych Świat :)

    http://karolinaalandrynka17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super choinka. :)
    Zapraszam do nas: www.liviandinga.blogspot.com
    OBSERWUJEMY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja :-)

    Wesołych Świąt!
    O R A S E Y

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga, a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :)
    Pozdrawiam
    tomekdabrowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna mała choineczka.

    Miło się czyta Twojego bloga, ponieważ jest przejrzysty :) Nagłówek też mi się podoba!
    Fajny post, pozdrawiam!

    www.laura-ss.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis i bardzo fajny blog :) <3 zapraszam http://i-still-do-not-give-up-fight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia
    http://dadaaam-vestiti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty