Te blogi obserwuję, czyli wyniki konkursu

Cześć kochani ! 
Wczoraj zakończył się termin zgłaszania blogów, do konkursu. Tak jak obiecałam już dziś ogłaszam wyniki. Zgodnie z zasadami, pięć najlepszych zgłoszonych blogów: 

  • cetrin-blog   klik ♥ 

Blog prowadzony jest przez piętnastoletnią Zuzannę. Jej posty są pełne pięknych , super wykonanych zdjęć. Dziewczyna ma piękny styl pisania , a także widać , że blog prowadzony jest z pasją. Serdecznie polecam tego bloga ! A ja już obserwuję :) 

  • lifestylerule ♥ klik ♥ 

W tym blogu podoba mi się prosty wygląd, łatwo się we wszystkim połapać. Jedyny minus to automatyczna muzyka, ale jak kto lubi !  Można znaleźć wiele ciekawych zdjęć , do tej pory także kilka porad np w temacie włosów, oraz ciekawe inspiracje. Gorąco polecam i oczywiście obserwuję !  ☺ 

  • rilseee  klik ♥ 

Blog prowadzi czternastoletnia Milena, która interesuje się sportem. Z wpisów można dowiedzieć się wiele ciekawych momentów z jej życia. Posty uzupełniane są świetnymi zdjęciami. Moje serce zdobyła przeprowadzonym wywiadem z Lucy. Obserwuję i polecam ! 

  • aneczkaa123 ♥ klik 
  

Blog dla osób interesujących się kosmetykami. Myślę , że dla każdej kobiety ! ☺ 
Blog prowadzi pani Ania , mama interesująca się kosmetykami , która dzieli się z czytelnikami swoją wiedzą. Zapraszam i oczywiście obserwuję ! 

  • francja-elegancja  klik ♥ 
                                         Wyświetlanie PicsArt_1414749462720.jpg

Posty publikuje Ali , która mieszka we Francji. Ten blog także jest idealny dla każdej kobiety , która lubi kosmetyki i zakupy. Osobiście polubiłam posty poświęcone paznokciom. Wzorki są przepiękne ! Polecam tego bloga i obserwuję ! ☺ 

Zgodnie z obietnicą, wszystkie blogi zgłoszone zostały przeze mnie skomentowane. Jeżeli któryś z blogów opisanych w dzisiejszym poście , posiada fp oczywiście klikam "lubię to" i udostępniam na swoim fp. Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w moim pierwszym konkursie ! A paniom gratuluję wygranej ☺ 

Jeżeli chcecie być na bieżąco to zapraszam ! 

Miłego weekendu. Buziaczki. K. 






Komentarze

  1. Bardzo ładnie tu u ciebie na blogu , będę wpadać częściej dlatego obserwuje .Pozdrawiam :) zapraszam w wolnej chwilce do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam blog jemerced <3
    tobie również miłego weekendu !

    www.casper-fashion.blogspot.com relacja z pokazu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kochana! :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo, to miłe wyróżnienie !
    oczywiście też obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję bardzo <3333

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ze masz takie blogi na ktore zagladasz

    Baxyxo

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaka słodziutka *.*
    http://dagmaraaugustyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te blogi :)

    http://magda-lenaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty