Rok bloga i ciekawostki o mnie


Hello kochani ! 
Właśnie mija dosłownie rok , od czasu jak założyłam tego bloga. Od tego czasu wiele się zmieniło zarówno w moim życiu jak i w samym blogu. Posty są lepiej pisane , bardziej staranne i z lepszymi zdjęciami. Pod pierwszymi postami zazwyczaj było brak komentarzy , nikt tego nie czytał . A teraz jest po kilka, kilkanaście. Przez rok obserwatorów przybyło ponad sześćdziesiąt. W końcu czuję , że to co piszę zaczyna być czytane. Chociaż są blogerzy, którzy w takim czasie uzyskali więcej czytelników, ja i tak jestem zadowolona z tych co mam. Mam nadzieję , że będziecie ze mną przez kolejne lata, wasza obecność daje mi motywacje do kolejnych postów. Z okazji pierwszego roku przygotowałam dla Was ciekawostki , które pozwolą Wam mnie lepiej poznać. 



♥ 
Lubię marzyć , przenosić się w taki piękny świat. Swoje marzenia mogłabym wymieniać całymi godzinami , a nawet dniami. 
   ♥ ♥    
Jestem osobą zmienną i niezdecydowaną. Potrafię zmieniać swoje zdanie z minuty na minuty. Ale jeżeli chodzi o poważniejsze sprawy umiem się zdecydować. 



  ♥ ♥ 
Mój styl zmienia się razem ze mną. Codziennie chciałabym wyglądać inaczej , ale jednocześnie tak samo. 
     ♥ ♥    
Lubię bawić się w kuchni , co można zobaczyć po publikowanych przepisach kulinarnych. Przy gotowaniu robię spory bałagan. :) 



    ♥ ♥    
Nie chwalę się blogiem. Od założenia o jego istnieniu wiedziały tylko najlepsze koleżanki. 
     ♥ ♥    
Nie należę do osób pewnych siebie. Mam dość niską samoocenę. Jednak od założenia bloga trochę pewności siebie mi przybyło. Staram się nie przejmować opinią innych. 



   ♥ ♥    
W dzieciństwie zdarzały mi się zabawne przygody, które każdy wypomina mi do dziś. Np : Siostra dała mi do wypicia błoto , mówiąc , że to kawa.. , Zdjęcie dziadka włożyłam do video , bo chciałam Go oglądać.. , Cukierki także chowałam w video i zawsze miałam wypchane policzki. :) 
     ♥ ♥    
Brałam udział w ostatniej zbiórce WOŚP , PCK , a w tym miesiącu zaczęłam być wolontariuszką w MOPS-ie. Po prostu lubię pomagać. 



  ♥ ♥    
Zazwyczaj jestem miła i uprzejma , ale do czasu . Jeżeli ktoś mnie na prawdę bardzo zdenerwuje to mówię co myślę. Potrafię być pyskata. Jednak nie wybucham złością. 
  ♥ ♥    
Na sesje chodzę z przyjaciółką ,której zdjęcia kiedyś tu umieszczę. Czuję się wtedy swobodnie. Daje mi to wiele radości i zabawy. 

Na razie to chyba tyle , mam nadzieję , że post pomógł Wam lepiej mnie poznać. 
Dziękuję za wspólny rok :) 
Całuję. K. 





                                         


Komentarze

  1. dobrze, że lubisz pomagac:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2014/10/why-do-i-like-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje roku bloga, oby tylko tak dalej : ) Ja już na swoim ponad 3,5 lata : ) Śliczne zdjęcia ; ) Obserwuję ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje roku bloga! Pamiętam jak my obchodziłyśmy rocznicę :) Powodzenia w dalszym pisaniu bloga, wielu sukcesów i radości xx

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym super blogowaniu i też jestem osobą która zmienia swoje zdanie z minutę na minutę :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! Coś w Twoim blogu jest, co mnie wprost zachwyca! Nie mam pojęcia czy to treść, czy zdjęcia, ale dodaję do zakładek. Jak będzie tak dalej to zaobserwuję :)
    zapraszam przy odrobinie czasu;
    www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz rację, blog dodaje pewności siebie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tak długiego czasu w pisaniu bloga :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne wlosy,tez chcialabym takie naturalne,pozdrawaiam luknij do mnie na rozdania annatygryss.blogspot.com jesli bd miala ochote buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie chwalę się blogiem :)

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny uśmiech :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesów :)
    Świetnie mieć bloga aż rok !
    Ja mam go dopiero 3 miesiące, a już widzę jak mnie zmienił.. oczywiście pozytywnie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy :) U mnie to już 5 lat :)
    Czy widziałaś już mój konkurs, w którym do wygrania są śniegowce Ugg Australia? Jeśli nie, musisz to nadrobić ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Gratuluję wytrwania roku w blogosferze! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś śliczna ;* powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    dopiero zaczynam przygode z blogowaniem, także zapraszam do komentowania i obserwowania ;*
    http://jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z powodu tak długiego prowadzenia bloga ! Podziwiam Cię za to, że wytrwałaś tak długo :) Na twoim blogu jestem pierwszy raz, a już wywarł na mnie dobre wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z powodu tak dlugiego prowadzenia bloga ! Podziwiam Cie, ze wytrwalas tak dlugo i nadal chcesz pisac :) na twoim blogu jestem pierwszy raz, a juz wywarl na mnie dobre wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z powodu tak dlugiego prowadzenia bloga ! Podziwiam Cie, ze wytrwalas tak dlugo i nadal chcesz pisac :) na twoim blogu jestem pierwszy raz, a juz wywarl na mnie dobre wrazenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty