Już jestem !


Hej , hej !!! 
Przepraszam , że tak długo mnie tu nie było. No , ale niestety wakacje.. Właśnie wróciłam z trzytygodniowego pobytu na mazurach. Ten czas spędziłam z rodzinką , na małej wsi , gdzie dziadki mają działkę wakacyjną. Niestety nie miałam dostępu do blogger'a. Dni leciały mi strasznie szybko, spędzałam mnóstwo czasu na plaży , ale jak to ja .. wiecznie blada ;c Poza brakiem laptopa to było nawet w miarę. Oderwanie się od życia w mieście i wyjazd , gdzieś gdzie jest tak spokojnie. Wczasowiczów nie zabrakło ! Bywały dni , że na wiejskiej plaży dosłownie brakowało miejsca. Na szczęście pogoda dopisywała , a w takie upały to miło wskoczyć do chłodnego jeziorka. :) Jakoś chyba tydzień temu odbywały się dni Szczytna. Oczywiście musiałam się wybrać hehe. Niestety w tamtym czasie nie miałam ze sobą swojego aparatu i muszę czekać na zdjęcia od cioci, ale jak tylko je dostanę to na pewno Wam pokażę :) Kiedy już mama przywiozła mój aparat , wybrałyśmy się z siostrą na zdjęcia i stwierdzam , że to urodzona Pani fotograf ! Zbliżamy się do końca .. ;c Wczoraj wieczorem dołączył do Nas tatuś, więc wybraliśmy się na wieczorny spacer na plażę. Było cudownie, chociaż nie spodziewałam się takiej ilości ludzi o tej porze ;) I tak minął nam ostatni wieczór przy ognisku.. Dziś wybraliśmy się do pobliskiej stadniny koni. Było po prostu megaa !! Kolejna nowość o mnie - uwielbiam konie ! :)  Obecnie jestem w domu , rano ruszam z koleżanką na zakupy , a już po południu wsiadam w autobus do babci. Zdążę się rozpakować i przespać, bo o 2 w nocy jadę z dziadkiem i siostrą do Szczecina. :) Życie w podróży , ale ja to uwielbiam ! :) Mam nadzieję , że jeszcze w tym roku wybiorę się znów na mazury. A teraz , koniec mojego zanudzania opowieściami, daję Wam trochę fotek do oglądania :) 






























Ps. Zapraszam na facebook'a 

Jak Wam mijają wakacje ? 
Całuski. K. 

Komentarze

  1. Fajne jest się czasem oderwać od zwykłego życia :D
    świetne zdjęcia
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia.
    Może wspólna obserwacja.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;)

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia naprawdę dobrze się prezentują (: Już sama nie mogę się doczekać jak pojadę na kilka dni na wieś, chciałabym choć przez chwilę poczuć ten spokój.

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest czasem oderwać się od Internetu i całego tego "badziewia".Ja niestety bym tak nie potrafiła :)

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.! :D
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili.:D

    http://bloggeest.blogspot.com/
    Jak ci się spodoba, to zaobserwuj i daj znać a na pewno się odwdzięczę.;) Pozdrawiam i miłych wakacji.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa koszulka, ma pozytywny nadruk! Świetne zdjęcie psiaka!

    Dołaczam do obserwujących i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/aczka-i-dzins.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------
    super zdjęciaa! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :) U nas nowa notka http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! pozdrawiam fibane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty