Dwa lata


Hey kochani ! Dzisiejszy post , powinnam napisać już jakiś czas temu. Niestety wypadło mi to z głowy, przez zamieszanie jakie było pod koniec roku szkolnego. Ale do rzeczy. Notka dotyczy mojego kochanego pieska. W czerwcu minęły dwa lata , od czasu kiedy Bingo jest u Nas w domu. ( również od czasu jego przyjścia na świat) .


Pies był moim marzeniem już od wielu lat. Namawianie rodziców nie przynosiło skutków i po prostu zaczęłam wątpić , że kiedyś dostanę swojego przyjaciela. Jak to zwykle bywa , właśnie w nie oczekiwanym momencie rodzice zgodzili się na pieska. Było to całkowicie spontaniczne. Mama szukała na tablica.pl a tata tak o zadzwonił i umówił się z Panią, że za godzinę przyjedziemy. Kiedy już zajechaliśmy ,  z domu wyszły 3 piękne szczeniaczki , na samym końcu był właśnie ten. Wydawał się zupełnie inny niż reszta. Taki spokojny , oraz miał inny kolor włosa. Był cudowny , od razu można się zakochać. 



Teraz spontanicznie jest z nami już 2 lata i żadne z nas nie wyobraża sobie życia bez niego. Chodząca sama słodycz. Jako pies najlepszy przyjaciel człowieka , a także kochany i kochający członek rodziny. Całe szczęście nie należy do psów rozrabiających i lubiących spacerować w deszcz hehe. 




Jako przyjaciel jest zdecydowanie najlepszy. W każdej chwili mogę z nim "pogadać". Nigdy nie zostawia w potrzebie . 




Uwielbia przyjeżdżać do dziadków , bo tu może wybiegać się na podwórku :) 



Puszysty czy ostrzyżony , zawsze jest tak samo śliczny. 




Bardzo się cieszy na mój widok , nawet jeżeli wyszłam z domu tylko na godzinę. Znajomi go uwielbiają :) 
Kiedy czytam książkę na podłodze lub łóżku , Bingo kładzie się obok mnie , lub po prostu na książce i czeka aż będę go głaskać :) 



Jak widać święta też obchodzi :) 
A Wy macie takiego przyjaciela ? 
Pozdrawiam.K. 






Komentarze

  1. Śliczny jest :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pies miał urodziny 23 czerwca ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, uroczy psiak! :) Mój pies też miał ostatnio urodziny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny *.*
    zapraszam do mnie http://lusiia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny pies :) U nas nowa notka http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny piesek!
    Ja zawsze chciałam mieć czworonożnego przyjaciela, ale rodzice mi nie wierzą, że będę się nim opiekować.

    http://wercixxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty