Każdy ma swoją maskę


Hey kochani ! 
Dziś chciałabym Wam przybliżyć temat tak zwanej "maski" . Szczerze mówiąc uważam , że każdy z nas nie raz z takiej maski korzysta. Może nie każdy tak jak trzeba.. Otóż jedni używają jej , aby dopasować się do otoczenia, inni jednak po to , aby ukryć swoje wewnętrzne emocje. 


Używanie maski w pierwszym znaczeniu często świadczy jako dwulicowość. Albo też po prostu szukanie na siłę przyjaciół. Przecież w prawdziwej przyjaźni należy być sobą. Pokazać prawdziwe ja. Przyjaciel powinien nas lubić właśnie za to jacy jesteśmy - niepowtarzalni. 


A co do dwulicowości. Mhm. Osobiście znam parę takich osób. Przy Tobie korzystają ze swojej dobrej maski , dopasowują się do Ciebie , a chwilę po odejściu zakładają drugą maskę i obgadują Cię będąc zupełnie inną osobą. 


Kolejna maska , wykorzystywana w celu ukrycia swoich uczuć jest chyba bardzo znana. Przyznam się Wam , że sama z niej często korzystam. Zazwyczaj kiedy jest mi bardzo źle , kiedy kogoś mi brak , jest mi smutno , chce mi się płakać.. I jeszcze w takim momencie trzeba siedzieć wśród znajomych.. Właśnie wtedy na mojej twarzy gości maska , która pokazuje uśmiech , radość. Zasłania wszystko co złe , co chcę ukryć.. 


Dlaczego z takiej maski korzystam ? Nie chcę , aby ludzie widzieli mój smutek , nie chcę tego nagłego zainteresowania. Bo zazwyczaj w chwilach, kiedy człowiek pęka i zaczyna płakać nagle wszyscy pytają co się stało. To nawet nie jest prawdziwa troska tylko ciekawość. Wolę to wszystko schować gdzieś głęboko , chociaż to boli jeszcze bardziej. Maskę zdejmuję dopiero chwilę przed zaśnięciem, kiedy już leże wtulona w poduszkę. Tak, aby nikt nie widział tego co na prawdę czuję. Może ktoś z Was także tak robi ? 


Czy taka maska jest zła ? Szczerze to sama nie wiem. Może ma dwie różne strony.. Dobrą i złą ? 





Co Wy o tym myślicie ? 
Korzystacie z jakiś masek ? 
Buziaki. K. 







Komentarze

  1. Ale dużo ślicznych zdjęć, super napisany post! :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki :) Zapraszamy do nas na nową notkę http://wyczuciestylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Blog bardzo inspirujący i ciekawy.
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Blog bardzo inspirujący i ciekawy.
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, podoba mi się :3
    Śliczne zdjęcia <3
    Blog bardzo inspirujący i ciekawy.
    Obserwujemy? jak tak to zaobserwuj i daj znać u mnie a ja się odwdzięczę :*

    Zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja :)

    ps zerknij do mnie RED LIPS czeka http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna sukienka <3

    zapraszam do mnie:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdopodobnie, prawie wszyscy korzystamy z jakiejś maski. Tylko część osób to ukrywa i nie chce się przyznać, bo kiedy jest ci źle i powiesz komuś czemu i tak za pewne powie, ze wszystko będzie dobrze.
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każdy używa takiej maski. Jedni rzadziej drudzy częściej, ale wszyscy. JA również. I nie uważam, żeby to było coś złego. Trzeba jednak pamiętać, że nie można całkiem się w sobie zamykać, bo wtedy można szybko zwariować.. Dobrze jest od czasu do czasu z kimś szczerze porozmawiać. :)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :) Fajny blog :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/
    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja korzystam z takiej samej maski co ty i nie widzę w tym nic złego . Lepiej ukryć przy znajomych swe uczucia niż być główną atrakcją zainteresowania wszystkich wokół
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ukrywam smutek i strach i uczucia...
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się z tym co napisałaś :) choć uważam,że maska którą używasz nie jest zła

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy czasami chce coś ukryć.
    Może obserwujemy?zacznij i napisz u mnie a się zrewanżuję
    pozdrawiam
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tez niestety spotkałam kilka dwulicowych osób.. a zdjęcia bardzo ładne!
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne zdjęcia :)

    + h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia <3
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja staram się nie używać masek.. To tak jakbym innych oszukiwała..
    weird-world-of-blue.blogspot.com
    ~Blue

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ja także czasami muszę użyć takiej maski, absolutnie się z tobą zgadzam, interesujący temat poruszyłaś ;)
    OBS=OBS? Jeśli zaczniesz, na 100% się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty