Sernik czekoladowy z nutellą

Tak jak obiecałam podaję Wam przepis na sernik czekoladowy z nutellą. Osobiście robiłam go po raz pierwszy i nie mogę się doczekać , aż spróbuję jak wyszło. ( właśnie stoi w kuchni i stygnie ;> ) 

Składniki na spód:
- 150 g ciastek digestive ( lub inne z płatkami owsianymi ) 
- 2 łyżki nutelli

Ciastka drobno pokruszyć i wymieszać z nutellą. Masę przełożyć na dno okrągłej foremki (20cm) wyłożonej papierem do pieczenia bądź folią aluminiową. Schować do lodówki na 30 minut.

Składniki na masę serową:
- 500 g sera twarogowego zmielonego (można użyć gotowego do serników)
- 3 jajka
- 0,5 szklanki cukru 
- 1 łyżka budyniu w proszku waniliowego bądź śmietankowego
- 1/4 szklanki śmietany gęstej
- 100 g gorzkiej czekolady
- 3 łyżki nutelli

Czekoladę rozpuścić i odstawić do ostygnięcia. Ser zmiksować z cukrem i dodawać stopniowo jajka, budyń i śmietanę. Masę podzielić na 3 części. Do jednej dodać rozpuszczoną czekoladę, do drugiej nutellę.

Na spód ciasteczkowy wyłożyć kolejno masę serową z czekoladą, masę z nutellą i na koniec samą masę serową. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i piec około godziny. Góra sernika musi stężeć.

Smacznego ! 

Masa z czekoladą
Masa serowa
Spód
Całość przed pieczeniem
Gotowy , upieczony 
Masa z nutellą

Wybaczcie jakość zdjęć , ale są z telefonu , gdyż mój aparat zaprotestował i nie chciał zrobić zdjęć. 

Przy okazji moi mili chcę życzyć Wam smacznego jajka, mokrego dyngusa i po prostu wesołych świąt ! :) 
Trzymajcie się cieplutko. K. 

Komentarze

  1. o mniam te pierwsze zdjęcie najbardziej kuszące . Mam nadzieje że ci wyszło i jest zjadliwe :D
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na samą myśl chce mi się tego sernika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm ale mi smaka zrobilas! ;c Wygląda tak pysznie *-*. CO powiesz na obs/obs? ;3
    http://najla-beauty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałabym go zrobić z mamą!
    Obserwujemy? Jeśli tak daj znać u mnie na blogu!
    http://karoolinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i wzajemnie :) Wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty