Sukienki młodzieżowe 2014

Kochani ! Obecnie zaczęło się szaleństwo, trzeba znaleźć sukienkę na bal. No dobra w sumie bal jest dopiero w czerwcu , ale wiadomo , że dziewczyny mają już to do siebie , że potrafią szukać sukienek nawet rok wcześniej :) Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka propozycji , które bardzo mi się podobają i być może na którąś z nich się sama zdecyduje. Właściwie gdybym tylko mogła to kupiłabym wszystkie na raz.. Tylko kto by mi dał tyle pieniędzy :) Miłego oglądania.
Pozdrawiam. K

Komentarze

  1. Bardzo ładne sukienki, zwłaszcza ta przedostatnia by mi pasowała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne kiecki :)

    Co powiesz na wzajemna obserwacje ?
    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem ostatnia jest najładniejsza. <3

    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też powoli szukam czegoś dla siebie :) ale myślałam raczej o jakiejś bardziej "żywej" sukience np. w kolorze czerwonym lub jakimś innym, zależy co kto lubi :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są śliczne, ale najbardziej mi się podobają 3 pierwsze :) Ale na twoim miejscu wybrała bym 3 ;)

    http://my-crazy-life-vero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne! Przedostatnia cudowna

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki :)
    Osobiście wolę dresy i najki, a nie sukeinki i szpilki, ale jeśli miałabym wybierać z tych co wystawiłaś to chyba padłoby na trzecią :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    nnatsuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia jest przepiękna! :)
    aktiwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy. Jeśli Ci się spodobało zostań na dłużej poprzez zaobserwowanie mojego bloga. Jeśli nie jesteś zadowolony z mojej pracy, chętnie wysłucham Twojej szczerej krytyki, lecz nie szukaj zaczepek na siłę i miejsca do hejtu. Pamiętaj, że jest to moja strona i prowadzę ją po swojemu.
Za każdy komentarz i obserwację bardzo dziękuję. Do zobaczenia przy kolejnym poście ♥

Popularne posty